Software voor beeld en video

Een vraag over Video bewerking kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo allemaal, ik heb kortelings geprobeerd met een you tube downloader een video bestand binnen te halen. Dat lukt vreemd genoeg niet. Ik heb...
Antwoorden
3
Weergaven
306
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Ik wil graag het programmaatje "SubtitelEdit" gaan gebruiken. Dat is een programmatje waarmee je van alles kan met...
Antwoorden
3
Weergaven
508
  • Gesloten
Ben nog een gebruiker van Elements 10 omdat ik deze makelijk vind en jaren gewoon ben Normaal al ik opstart en ga naar bewerken snel krijg ik dit...
Antwoorden
3
Weergaven
796
  • Gesloten
Bestaat er offline software waarmee je youtube rumble odyssee tiktok ... video kan vertalen die niet door de auteur werden ondertiteld? Er zijn...
Antwoorden
2
Weergaven
273
  • Gesloten
Ik heb VHSbanden gedigitaliseerd, lukte goed. nu nog enkele Hi8 bandjes, maar nu krijg ik altijd groen-rood beeld. Wat loopt er fout? Zie bijlage
Antwoorden
2
Weergaven
457
  • Gesloten
Ik probeer met SABnzbd een film binnen te halen. Heb dit altijd gedaan met Grabit. Maar op 13% stopt het binnenhalen met SABnzbd wegens bestand...
Antwoorden
2
Weergaven
239
  • Gesloten
Hallo beste mensen., Ik had een instructie videootje gemaakt in mp4 formaat. De bijbehorende tekst (zie bijlage) die ik had getypt was helaas...
Antwoorden
2
Weergaven
276
  • Gesloten
ttps://play.google.com/store/apps/d...slideshowvideo Geïnstalleerd op mijn Android Tablet User interface ziet er vrij eenvoudig uit. Maar na...
Antwoorden
2
Weergaven
500
  • Gesloten
Kent er iemand een gratis programma voor Windows 11 waar men foto's van een Iphone kan omzetten naar jpg. Op het net vind ik wel converters maar...
Antwoorden
2
Weergaven
504
  • Gesloten
ik heb van mijn twee harde schijven dus mp4 en mkv kunnen herstellen. helaar zijn die nu genummerd en hee de naam niet meer van de tv reeks of...
Antwoorden
2
Weergaven
304
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan