Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Goeiemorgen, ik krijg sinds gisteren geen mails meer binnen via office. Alle instellingen staan nog hetzelfde Bedankt voor de tips Via Gmail...
Antwoorden
21
Weergaven
2K
penninck.j
P
  • Gesloten
Mijn mail lees ik momenteel nog op een oude PC (XP) omdat ik niet graag werkte met een nieuwere PC die destijds onder Windows 8.1 draaide. Later...
Antwoorden
20
Weergaven
2K
Verwijderd lid 23728
V
  • Gesloten
Werkgerelateerd zit ik met een idee. De aanwezigheidslijst, de lijst waar iedere werknemer op staat in een firma die 7 op 7 draait bevat de namen...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
Goeiedag, Ik heb een vraagje i.v.m. hoe kan ik een tijdsaanduiding omzetten naar een soort van tijdlijn gezien over verscheidene dagen, weken...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
Als men een woord verkeerd typt in Word wordt dat meteen aangeduid, wat heel handig is. Het kan dan met de rechtermuisknop verbeterd worden. Kan...
Antwoorden
18
Weergaven
3K
  • Gesloten
Beste vrienden, momenteel beheer ik als vrijwilliger van een vereniging een ledenbestand in Exel. (Ongeveer 250 leden) Al de pers gegevens van de...
Antwoorden
18
Weergaven
940
  • Gesloten
Ik heb een programma met adressen. Via een toets in dat program wordt Word geopend met een lijst van adressen die ik bewerkt heb.. Nu wil ik dat...
Antwoorden
18
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb een account aangemaakt in Microsoft Teams, omdat het niet goed lukte nogmaals opnieuw met een ander e-mailadres. Nu heb ik blijkbaar twee...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik krijg al een hele tijd een update melding op de laptop Windows 10 bij de Instellingen: Bijwerken en Beveiliging : Update voor Microsoft...
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik kan geen afbeeldingen in outlook 2019 krijgen ik heb al van alles gedaan
Antwoorden
17
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan