Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Wanneer ik op een link klik in jullie Nieuwsbrief bv . " Acces-Mailen van uit Acces" krijg ik jullie adres te zien...
Antwoorden
28
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
Sinds mensenheugenis gebruik ik in Access het statement SENDOBJECT om mail vanuit access te versturen zonder problemen. Sinds kort (na Windows 10...
Antwoorden
13
Weergaven
921
  • Gesloten
Hallo, Wanneer ik Outlook mail en/of Office wil openen krijg ik steeds de mededeling dat dit een niet geregistreerde versie is, waarop ik een...
Antwoorden
3
Weergaven
517
  • Gesloten
Hallo,sinds geruime tijd komt een mail die veilig is altijd terecht in de spam-box. Dat is nooit gebeurt maar sinds een paar weken komt hij steeds...
Antwoorden
3
Weergaven
297
  • Gesloten
Het updaten van cellen of gebieden, waarvan de inhoud komt vanuit van andere werkboeken gebeurt normaal. Mijn formules werken dus correct. Met...
Antwoorden
7
Weergaven
627
  • Gesloten
Beste, Ik had een per ongeluk een record ID nr7 verwijderd en als ik nu een nieuwe maak is het 8. Kan ik die 8 wijzigen naar 7?
Antwoorden
1
Weergaven
374
  • Gesloten
Ik heb Office 365 Personal (32-bits versie) geïnstalleerd. Ik wens die versie te vervangen door de 64-bits versie. Ik lees dat de 32-bits versie...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Wat ik mij al een tijdje afvraag: Kun je een openstaand Excel werkblad automatisch laten vernieuwen? (Autorefresh). Ik heb bijvoorbeeld een Excel...
Antwoorden
15
Weergaven
5K
  • Gesloten
Sommige ontvangen emails zijn te groot voor mijn 27 inch monitor. Deze moet ik met de pijltjes heen en weer bekijken of via de verkleintoets...
Antwoorden
5
Weergaven
795
  • Gesloten
Zeer concreet : ik sta in een Excel sheet op een ingevulde cel ... ik wijzig de inhoud en druk Enter of verlaat de cel met pijltjes. Dus : de...
Antwoorden
8
Weergaven
763
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan