Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
In Excel slaag er niet in om geselecteerde cellen (printbereik) te drukken zonder de rij- en kolomkoppen. Met andere woorden : hoe verwijder ik...
Antwoorden
1
Weergaven
143
  • Gesloten
Beste vrienden, momenteel beheer ik als vrijwilliger van een vereniging een ledenbestand in Exel. (Ongeveer 250 leden) Al de pers gegevens van de...
Antwoorden
18
Weergaven
872
  • Gesloten
Ik heb een digitale teller en heb geen zonne panelen en wil daarom de lijnen injectie verwijderen Heb de excel werkmap met het verbruik per...
Antwoorden
22
Weergaven
492
  • Gesloten
Op de pc van het werk gebruiken wij een excelbestandje, waar we steeds 1 veld invullen, en een aantal andere velden worden vanzelf aangevuld. Na...
Antwoorden
7
Weergaven
356
  • Gesloten
We gebruiken een excel document op het werk waarvan, ik het herstel wil uitzetten. Ik heb in de startup folder een koppeling geplaatst naar het...
Antwoorden
5
Weergaven
355
  • Gesloten
Wekelijks word door iemand een SAP dumpfile in excel aangeleverd. Hierin staan parameters van dossiers met o.a. een start en einddatum. Momenteel...
Antwoorden
21
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoi Heeft er iemand suggesties voor een gecertifieerde opleiding voor Excel in het Nederlands? Niet Engelstalig. Ik beschik en heb enkel de...
Antwoorden
4
Weergaven
397
  • Gesloten
Hoe kan ik alle ongebruikte rijen ,kolommen verbergen in excel 2016?
Antwoorden
29
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
In een groot bestand is het niet altijd gemakkelijk te zien in welke rij én kolom je actieve geselecteerde cel staat. Graag zoek ik een oplossing...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste lezer(es), Wat is de formule om in een blad met de naam "totaal" de getallen van alle onderliggende bladen te totaliseren. De bladen hebben...
Antwoorden
45
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan