Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Hallo, Ik ben volledig uit het oog verloren om Office 2007 te vervangen door nieuwere versie (omdat ik eigenlijk geen problemen ondervond) ...
Antwoorden
26
Weergaven
2K
  • Gesloten
Er bestaat een excell bestandje waarmee je automatisch nummer kan trekken voor bijvoorbeeld een hengelwedstrijd . Dus je zet alle deelnemers in de...
Antwoorden
23
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik werk al een hele poos met Microsoft Office Professional Plus 2016 en die is ook geactiveerd : maar sedert kort komt er nu om de haverklap...
Antwoorden
22
Weergaven
2K
  • Gesloten
Goeiemorgen, ik krijg sinds gisteren geen mails meer binnen via office. Alle instellingen staan nog hetzelfde Bedankt voor de tips Via Gmail...
Antwoorden
21
Weergaven
2K
penninck.j
P
  • Gesloten
Ik word om de oren geslagen met goedkope aanbiedingen voor o.a. Office2019 : € 20,00 is geen uitzondering. Heeft iemand hier ervaring mee ...
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
goede namiddag, mijn oude Acer van 9-10 jaar gaat aan de kant ,wegens meerdere problemen met updates win 10, (( was oorspronkelijk win 7 ))en...
Antwoorden
14
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik zou mijn volledige Office 2013 Prof willen vervangen door een lokale installatie van Office 2019 ... Nu zijn vb. van Outlook de bestanden...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
Gebruik Micro Office 2021. Bij het opstarten van Outlook krijg ik steeds de melding Installeer een legitieme versie van Office. Terwijl Outlook...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe kan ik de afbeeldingen van niet geactiveerde office versies verwijderen?
Antwoorden
10
Weergaven
511
  • Gesloten
Ik heb deze formule gekozen om in totaal 6 TB opslag te kunnen hebben.Heb dus 5 andere personen 'gedeeld'.Ik kan echter nergens op mijn pc een...
Antwoorden
9
Weergaven
825
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan