Informatief phishing

Info over laatste nieuwe phishing.
  • Gesloten
Vaak wordt het invullen van een enquête als lokmiddel gebruikt in een phishing mail. Op zich is dat niet meteen een risico zolang je in die...
Reacties
0
Weergaven
317
  • Gesloten
Duidelijk verdacht want : afzendadres onwaarschijnlijk gecompliceerd en niet in relatie met de afzender ; franstalig naar een NL-talige...
Reacties
0
Weergaven
301
  • Gesloten
Fraudeurs proberen op verschillende manier je gegevens te bemachtigen. Dit doen ze meer en meer via pop-ups in naam van bekende bedrijven, zoals...
Reacties
0
Weergaven
597
V
  • Gesloten
Dit denk ik hiervan: - Als ik naar het E-mailadres kijk weet ik al genoeg (9ni.nz7xc3si8@34k46403mi.us). - Een mail waarin vermeld wordt dat je...
Reacties
0
Weergaven
296
Verwijderd lid 23728
V
  • Gesloten
Krijg je zo mail ga er niet op in want willen je bank gegevens. Beste KBC relatie, U heeft een nieuw bericht over uw nieuwe kaartlezer. Lees...
Reacties
0
Weergaven
11K
  • Gesloten
Onmiddellijk melding van fraude. Beste ...., Vanwege de grote vraag moesten we de order van het Coca-Cola-aanbod sluiten. Deze aanbieding...
Reacties
0
Weergaven
301
V
  • Gesloten
Wat denk ik hiervan: - Om te beginnen is de link die ze gebruiken niet geloofwaardig: beobankbe.be(.info.beoofbnffn.pw). - Ze vermelden dat je uw...
Reacties
0
Weergaven
450
Verwijderd lid 23728
V
  • Gesloten
U kreeg een mail in deze stijl. Reeds opvallend : de afzender gebruikt een extensie van een educatief domain ... loterijen zijn bij mijn weten...
Reacties
0
Weergaven
351
  • Gesloten
Dit is een phishing waar wel héél wat mis mee is ! De afzender klinkt onwaarschijnlijk / de extensie .eu voor een evenement in ons land is...
Reacties
0
Weergaven
389
  • Gesloten
Dit is een voorbeeld van een mail waar vele variaties op bestaan ... u wordt verzocht informatie te geven die de afzender in staat zouden moeten...
Reacties
0
Weergaven
264
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan