Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Ik heb hier een notebook van hp, en ik kan mijn wireless internet kaart op en af zetten. Maar ik ben tot te conclusie gekomen dat de kleur van het...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
beste mensen, heb hier een laptop met HD van 60Gb verdeeld in c: gebruikt 15GB vrij 10Gb d: gebruikt 6 vrij 19 e: gebruikt 5 vrij 2...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sinds enkele weken zijn we thuis overgeschakeld van Scarlet Premium naar Scarlet One. Aangezien we 2 pc's hebben werken we dus met een router. Nu...
Antwoorden
0
Weergaven
3K
  • Gesloten
mijn beide dvd drives (1 external - 1 internal) lezen wel dvd maar geen cd rom is er ergens iets in mijn operating system of iets anders dat moet...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Weet iemand hoe je dit ding moet instellen? Ik vind namelijk geen enkele post en de kabel zit er weldegelijk op... Met Vriendelijke Groet...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste, Ik heb reeds meerdere internetaansluitingen via een switch gesplist naar meerdere computers. Nu heb ik een geval voor waarbij de modem een...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Als je uw USB wil beveiligen met truecrypt moet je dit dan doen als hij leeg is aub? Wat dan met de bestanden die je nadien toevoegt?
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik zoek extreem grote behuizingen voor de grotere moederborden. Coolermaster HAF geeft mij die mogelijkheid omdat ik meer dan 11 cm. boven het I/O...
Antwoorden
0
Weergaven
269
  • Gesloten
In lier zijn er werken van telenet,regelmatig zijn er dan storingen op mijn telenet modem. Met het vervelende dat mijn Nas synology DS 214 +...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, heeft er iemand ervaring met de Gt 74 2 Gyg in een Optiplex 755 SFF? De PSU levert max. 305 Watt. Dank
Antwoorden
0
Weergaven
840
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan