Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Graag had ik geweten of het voor 'normaal' gebruik van een goede laptot nuttig is dat de graka een eigen ram heeft van 128mb of meer Zo heb ik...
Antwoorden
0
Weergaven
896
  • Gesloten
computer geeft de melding: Het doel is win 7 te installeren na het starten eindigt het scherm met de volgende medeleling: Druk op een toets als...
Antwoorden
0
Weergaven
723
  • Gesloten
als ik op mijn pc naar tv kijk via Powercinema gaat alles ik heb beeld en geluid maar als ik iets wil opnemen op mijn harde schijf en daarna kijk...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
hoi ik heb een iphone 3gs gekocht en krijg deze niet ge unlock , kan iemand mij hier mee helpen ??
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een vraagje betreffende de hieronder vermelde configuratie van mijn moederbord en cpu. MOEDERBORD: LGA SOCKET 775 FOR INTEL...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
webcam windows 10 waar kan ik in de verkenner mijn webcam vinden. Kaspersky blokkeert deze. Met vr. groet, wiebertje
Antwoorden
0
Weergaven
730
  • Gesloten
Asus introduceerde in januari dit jaar de 9800 GT HTDP/1GD3. Deze grafische kaart heeft 1 GB aan DDR3 geheugen aan boord die via een 256 bit...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo Tutsers, ik ben na het bouwen van een hele reeks PC's van plan een server te bouwen met mijn Asus P6T WS Pro moederbord. De processor zou...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
hey mensen ik wil (muziek)bestanden overzetten op mijn gsm maar heb eigenlijk niet genoeg geheugen,daarom wil ik die muziekbestanden van een mp3...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
De 2133 Mininite is de netbookversie van HP. Dit toestelletje komt in 2 uitvoeringen. De dure versie komt op € 499. deze heeft 2 GB DDR2...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan