Browsers

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Besten, De laatste tijd heb ik moeilijkheden om met mijn iD in te loggen op officiële websites zoals de overheid en hospitalen. Werk ik met...
Antwoorden
14
Weergaven
539
  • Gesloten
Besten, Ik heb ondertussen 2 verdwenen mappen in "Bladwijzers" in CHROME teruggevonden. Ze zaten verscholen IN andere mappen !!! ??? Maar ik zou...
Antwoorden
8
Weergaven
318
  • Gesloten
Ik heb een nieuwe browser die gebaseerd is op Google Chrome browser. Hij heeft de snelheid van Chromium browser, maar mist de functionaliteiten...
Antwoorden
10
Weergaven
684
  • Gesloten
  • Opgelost
Besten, Ik tracht nu ook te werken met de browser CHROME. Maar iedere keer dat ik die open verschijnt een publiciteit voor "Total AdBlock" - zie...
Antwoorden
8
Weergaven
440
  • Gesloten
Besten, Ik heb terug dezelfde fout gemaakt !!! zoals in 2022 : een map geschrapt i.p.v. verplaatst in de "Bladwijzerswerkbalk". Ik zou nu terug...
Antwoorden
16
Weergaven
561
  • Gesloten
Hi Ik merk dat na een tijd mijn gebruik van Windows 11 na opstarten mijn Edge en Firefox traag opstart. Eens de eerste pagina is geladen den gaat...
Antwoorden
1
Weergaven
288
  • Gesloten
ik werk met windows 10 als ik bijvoorbeeld in chrome de krant lees slaagt het plots op de home pagina dan krijg ik de melding pagina's herstellen...
Antwoorden
1
Weergaven
246
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik help een angstige dame met haar PC die erg overdreven reageert. Een browser (chrome in haar geval) geeft bij een invoerveld vaak een suggestie...
Antwoorden
14
Weergaven
771
  • Gesloten
Beste Pagadder, Uw melding : Voor twee extensies (plugins) toe aan je browser. I'don't care about cookies, ben je van het gezeur vanaf dat je...
Antwoorden
2
Weergaven
371
  • Gesloten
Opera is plezant om even te browsen zonder advertenties. Ik doe er geen veranderingen in of log nergens in. Bij Chrome komt soms 'Circus'...
Antwoorden
13
Weergaven
430
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan