Browser

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

• Gesloten
  • Opgelost
Tot voor kort kon ik shortcuts van weblinks op mijn desktop linken aan een andere browser dan mijn standaard browser. Maar plots werkt dat niet...
Antwoorden
2
Weergaven
116
Al vele jaren gebruik ik Firefox. De laatste weken loopt deze browser echter meteen al vast als ik een bepaalde Wordbijlage moet verzenden via...
Antwoorden
14
Weergaven
191
  • Gesloten
Hallo Is er iemand van de leden die mij kan uitleggen hoe ik het icoontje van de Favorieten in Edge op mijn bureaublad kan zetten Aub Op voorhand...
Antwoorden
20
Weergaven
412
Hallo vrienden. Telkens wanneer ik Chrome open nadat ik opnieuw heb opgestart, verschijnt de foutmelding "Herstel pagina's Chrome is niet correct...
Antwoorden
7
Weergaven
327
Antwoorden
6
Weergaven
247
De nieuwe Chromium-based Edge browser is zowat algemeen verspreid nu. Maar de uitrol was gradueel en slechts na verscheidene maanden ook een...
Antwoorden
0
Weergaven
209
Beste sinds gisteren is er rechts op mijn internet mozilla bladwijzerbalk een map bijgekomen met naam "Andere Bladwijzers" Weet iemand hoe ik deze...
Antwoorden
14
Weergaven
291
  • Gesloten
  • Opgelost
Is er ook op één of andere manier een button te maken of een zoekveld in Edge ? Nu gebruik ik Ctrl F om deze te voorschijn te halen. Ik heb...
Antwoorden
11
Weergaven
281
Besten, ***** Weeral iets nieuws ????? - Door de update naar de nieuwsteW10 ????? - Wanneer ik een website wil opslaan dan ga ik naar...
Antwoorden
3
Weergaven
224
XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed
Bovenaan Onderaan