Browsers

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

Besten, Via een andere melding heb ik laten weten dat ik mijn PC heb laten herinstalleren met mijn W.10. Natuurlijk was de gehele inhoud weg en...
Antwoorden
24
Weergaven
584
Besten, Bovenaan kan men op de werkbalk iconen plaatsen uit "de werkbalk aanpassen" = directe toegang tot hetgeen U wilt gebruiken. Maar steeds...
Antwoorden
3
Weergaven
173
https://www.gratissoftwaresite.nl/tip-verwijder-microsoft-edge-windows-10-11
Antwoorden
4
Weergaven
799
  • Gesloten
@DDragon80 Mijn kennis van de Engelse taal is beroerd en ik ben dan ook zielsgelukkig dat Google Chrome de tekst van een pagina op welke...
Antwoorden
10
Weergaven
499
  • Gesloten
Besten, Ik had Chrome gedownload om dit uit te proberen - ingesteld - en mee gewerkt. Alles verliep prima tot gisteren. Iedere keer dat ik...
Antwoorden
7
Weergaven
339
  • Gesloten
Besten, Toen ik nog werkte met Firefox kopieerde ik de "Profiles= waarin alle inhoud staat" als Back-up. Maar wat moet ik in Chrome opslaan als...
Antwoorden
5
Weergaven
224
  • Gesloten
Sinds kort merk ik dat Google Drive altijd opent met het account van mijn ega en ik zou willen dat ie opent mijn mijn eigen account. Ik krijg het...
Antwoorden
4
Weergaven
422
  • Gesloten
Gebruik altijd Google Chrome, maar sinds een week mis ik de optie Maps die stond vroeger standaard naast afbeeldingen, nu moet ik eerst Alle...
Antwoorden
9
Weergaven
479
  • Gesloten
Goed nieuws voor de velen onder ons die Bing en bij uitbreiding Edge maar niets vinden... of MS$ niet vertrouwen met hun data ...
Antwoorden
5
Weergaven
332
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik gebruik nooit of te nimmer Edge ... hoe ik het opstarten van die browser d.m.v. links (zoals MS zo vaak probeert) kan verhinderen weet ik...
Antwoorden
3
Weergaven
299
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan