Windows 7 XP naar 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb op een XP Windows 7 gezet, doch die werkt hééél traag. Ik heb nog een pc XP over. Kan ik eventueel onderdelen van die andere pc gebruiken om die 7 vlotter te doen werken?
 
we hebben hier nog steeds géén glazen bol
m.a.w. indien jij ons niet de nodige specificaties vermeld van deze 2 systemen hoe kunnen we dan vergelijken of deze hardware onderling verwisselbaar is !
 
we hebben hier nog steeds géén glazen bol
m.a.w. indien jij ons niet de nodige specificaties vermeld van deze 2 systemen hoe kunnen we dan vergelijken of deze hardware onderling verwisselbaar is !
Ja, ik weet dat hier niemand een glazen bol heeft, ook ik niet haha. Dit was een vergetentheid van mij. Ik bedoel dat ik een Windows 7 op een Windows XP heb gezet. Ik weet echt niet wat ik nog moet geven van gegevens.
 
als ik u goe begrepen heb wil jij onderdelen ( hardware) van het ene systeem gebruiken om het andere systeem te upgraden maar de vraag is hier dus of deze hardware onderling verwisselbaar is en daarom dat ik het had over de specificaties van deze beiden systemen ..dat er een Windows 7 op één van deze systemen wat eerder XP heeft gedraaid aanwezig is was me tevens al duidelijk ..
 
Het zijn twee identieke desktops Windows XP splinternieuw van het merk IBM. Ik heb op één ervan Windows 7 opgezet, maar werkt traag. Graag had ik geweten of in eventueel onderdelen van kon gebruiken om die Windows 7 rapper te doen draaien.
 
ik heb zo stil het vermoeden dat jij de 2 desktops via de buiten kant vergelijkt met elkaar ..het is echter de hardware die in deze desktops zit die uitwisselbaar dient te zijn wat betreft de cpu en het ram geheugen .... daarom nogmaals de vraag betreffende de specificaties van deze 2 systemen !
 
als je de eigenschappen op vraagt dan krijg je inderdaad wel de benaming van de processor te zien als ook de hoeveelheid ram geheugen ...maar dan weet je nog niet het merk moederbord … gebruik Speccy ..
*jij als pc hersteller zou dat toch moeten geweten hebben dat je Speccy diende te gebruiken !
 
Sorry Qtex, ik ben wel geen pc-hersteller hoor. Waarschijnlijk heb je het op iemand anders. Ik heb wel interesse in computers. Ik zal eens de eigenschappen van beide ps's sturen.
 
je heb eerder eens vermeld dat je systemen herstelde van vrienden en kennissen zodus ben je een pc hersteller welliswaar als hobby maar toch en zou je moeten bekent zijn met Speccy ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan