Status
Niet open voor verdere reacties.
H

HDMI

Gast
Met Windows Pop-up Blokkering kunt u pop-ups blokkeren.

Om de pop-up blokkering uit te zetten of om de instellingen te wijzigen klikt u in het internet explorer browser bovenaan op Extra, dan op Internet-opties, en dan op Privacy.

Onderaan ziet u dan pop-up blokkering staan

Hieronder staat een voorbeeld

2hzsox2.jpg


Daar kunt u de instellingen wijzigen door op instellingen te klikken

En u kunt de pop-up blokkering uitzetten door het vinkje voor Pop-ups blokkeren weg te halen
(als het nog aangevinkt is)

En u kunt de pop-up blokkering aanzetten door het vinkje voor Pop-ups blokkeren aan te vinken (als het nog niet aangevinkt is)

Windows Pop-up blokkering is alleen in XP SP2 of SP3 en Vista & Vista SP1 tot nu toe. Het scherm Eigenschappen voor internet kan er anders uitzien, want er zijn meerdere computers en versies, en per computer en versie kan het verschillend zijn
 
pop up blokkering

pop up blokkering

heb veel last van pop ups ondanks de blokkering
ook als ik met mozilla werk krijg ik de pop ups via de i explorer
wat kan ik hieraan doen
hieronder een print van hoe ie nu is ingesteld

1234125573.jpg
 
je cookies blokkering moet niet per sé hoog staan, dat surft wat vlotter, maar ik zie precies dat je popupblokkering wel aangevinkt is maar niet toegepast is. je geeft toch ok voor het sluiten en niet venster dicht doen hé ?;)
 
Extra opmerking

Extra opmerking

Bovenstaande handleiding heb ik zelf geschreven en ook op andere forums/sites geplaatst. Gelieve bovenstaande handleiding NIET zomaar overnemen zonder toestemming van de auteur.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan