windows 8.1 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi ,
Ik had hier nog een goed laptopje met een windows 7 erop, ik heb een windows 8.1 pro erop gezet zonder een format te doen en dan dan de old versie weggesmeten, bij de vorige instal vroeg die ook naar een wachtwoord door de vorige eigenaar ingevuld, ik heb nu ook een wachtwoord ingevuld maar ben het vergeten, is er geen optie om dit over te slaan ik ben toch administrator en enige gebruiker van dit toestel

greets

ed
 
je heb dus een laptop W7 geüpgraded naar de W8.1 met behoud van instellingen en bestanden en je ga er van uit dat jij dus nu de eigenaar van bent ...dit is niet zo !
aangezien de instellingen behouden bleven staat deze laptop nog steeds op naam van de vorige eigenaar...wil jij deze op uwe naam dien je een verse instal te doen van de W8.1
*wil jij een mogelijkheid om het wachtwoord te verwijderen bezie dan eens de opties die hier besproken worden ...
 
een verse instal kun je ook van uit de W8.1 maar dan door de optie deze pc vernieuwen zonder behoud van instellingen en bestanden...
*ik begrijp al helemaal niet waarom dat jij verder wilt werken met het account van een ander persoon ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan