Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
En zijn veel Tablet's in omloop waar geen google play opstaat en kan je er ook niet op installeren.
Hiervoor is een licentie nodig en dat kost natuurlijk geld, en een goedkope tablet moet natuurlijk zo goedkoop mogelijk blijven.
Ik raad je dus aan om geen Tablet te kopen waar geen google play opstaat want er zijn wel alternatieve methodes om apps en games toch te installeren op je goedkope tablet, maar dit heeft maar zijn beperkingen en je vind niet alle apps.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Let ook op of je wel echt het besturingssysteem erop hebt wat je graag wou.
er zijn nogal veel tablets in de verkoop met een java OS en daar bovenop een Android of IOS skin. deze kan je dan ook niet flashen naar een stock/custom android rom.
 
Google Play.jpg Arnova 7b G3 ICS custom firmware with Google Play, Apps and root | ARCTABLET NEWS Download YouTube 4.4.11.apk Android app
Download Adobe Flash Player 11 11.1.115.34.apk Android app
Gewoon de apk downloaden en naar jezelf mailen met Gmail en installeren
Heb ik enkel nodig voor adobe Flash player en Youtube. De rest gaat allemaal met Google Play.
 
Ben redelijk vaak met android bezig en dat is nu de eerste keer dat ik lees dat er een android skin zou gebruikt worden op bepaalde tablets. android is open source =gratis. dus zou het mij erg verbazen dat er een andere OS zou op staan met een android skin op. Inderdaad als er geen google play op staat laat je de tablets best links liggen. Dan heb je het een pak moeilijker om aan je apps te geraken, er staat dan weleen alternatief op, maar dat is meestal niet zo gemakkelijk in gebruik, maar betwijfel wel of er onderhuids dan een andere OS draait.
 
Terug
Bovenaan Onderaan