vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mistico

Gast
hallo gisteren de laptop met vista terug opgestart maar doet niks meer ik kan niks meer openen zegt steeds verguning verlopen hoe kan ik dit oplossen
mijn kleindohter wil deze gebruiken voor de shool
 
betreft het hier om een vista te gaan waarvan de evaluatie (test periode) verstreken is dan kun je deze tot 4x terug activeren voor 30 dagen dus maximaal word dit dan 120 dagen !
betreft het een volwaardige aangekochte versie dan kun je ook het onderstaande toepassen ...
kan je deze opstarten vanaf een opdrachtprompt ( opgelet de opdrachtprompt moet opgestart worden als administrator )
indien je dan in de opdrachtprompt de opdracht geeft " slmgr.vbs -rearm " en vervolgens op enter klikt
herstart de vista.
 
de vista was bij deze laptop toen ik hem kocht maar heeft lange tijd in de kast gestaan laatste maal geopend in februari en toen werkte alles nog als het me niet lukt vraag ik wel aan men vriend
 
daar hij dus een lange tijd niet gebruikt is geweest dan denk ik ook dat deze enkel het service pack 1 aanboord heeft of was deze toen jij die in februari heb opgestart up to date ?
 
hallo gisteren de laptop met vista terug opgestart maar doet niks meer ik kan niks meer openen zegt steeds verguning verlopen hoe kan ik dit oplossen

Een laptop waarop Vista staat en altijd normaal gewerkt heeft vind ik zeer vreemd dat je dit te lezen krijgt .
Normaal als die windows vista al voorgeinstalleerd was werd die door de fabrikant al geactiveerd . Heb je hem zelf geinstalleerd moet je binnen 30 dagen activeren . En dan word er gesproken van een activatie en niet van vergunning .
Volgens mij is hier sprake van ransomware

Ransomware - Wikipedia
 
mistico sorry maar kan even niet meer volgen.
Windows start niet meer op , je krijgt een foumelding .
Nu lees ik dat het het niet lukt om updates te installeren, dus start windows wel op maar de updates installeren lukt niet .
Wat is het juiste probleem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan