Uw mening : Wat vind je van game Fortnite

Wat vind je dat de kinderen dit spelen ?


  • Totaal aantal stemmers
    3
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
De game Fortnite
Wat vind je dat de kinderen dit spelen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
aangezien ik gene gamer ben ken ik deze ook niet en kan er dus geen mening overgeven !
 
Ow, de bedoeling is een reactie te geven als je die game niet kent of speelt, missertje van mij.:eek:

Ken wel Fortnite en de bedoeling is dat je dan 12 jaar of ouder bent.

Fortinet is toch echt wat anders.;)
 
heet dat spel niet fortnite ?

ik vind het grote brol
mijn kleinzoon ziet ook soms de video's, met Nederlanders die dan commentaar geven over de game
wat hij daar leuk aan vind ?

?
 
Mijn kids spelen dat op de Xbox, ze spelen het graag, maar nu niet dat ze er verslaafd aan zijn zoals enkele vrienden van mijn oudste zoon. Ik vind dat er over het algemeen veel te veel geweld is op alles. Als je dan kijkt op die kinder kanalen op tv, het is heel de tijd schreeuwen en vechten. Ook een goed voorbeeld van hoe het moet. Niet dus. Wij keken toen wij klein waren naar leuke kinder programma's, maar nu is het allemaal heel flitsend, gewelddadig. Met heel veel schreeuwen, wapens en zo voort. Nooit zit er eens eentje bij die de wereld red met lief te zijn of zo. Allemaal hebben ze een super wapen of zo. Dus die Fortnite is in dat opzicht niet anders dan al die kinder programma's op tv.
 
heet dat spel niet fortnite ?

ik vind het grote brol
mijn kleinzoon ziet ook soms de video's, met Nederlanders die dan commentaar geven over de game
wat hij daar leuk aan vind ?

?
Heb de titel aangepast(y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan