Windows 10 update blijft hangen op 90

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ik heb een computer die update blijft hangen op 90 ik krijg ook geen draaiding te zien
 
kijk eens of er een ledje knippert betreffende de harde schijf denk dat je geduldig dient af te wachten .

opnieuw opstarten is een mogelijkheid als het Niet om een onderdelen update gaat en dit word nergens vermeld !
*gaat het om een onderdelen update riskeer je een niet opstartend systeem te krijgen bij het gedwongen onderbreken van het wegschrijven van deze update ..
 
ik heb wel een losse schijf hangen aan de pc mag ik die verwijderen zonder dat er iets gebeurd ?
en een knipper lichtje aan de harde schijf zie ik niet moet ik dan aan de binnenkant gaan zien ?
 
okee ik heb mijn oor te luister gelegd aan de pc misschien dat die toch stilletjes aan het werken is :p

spijtig dat dat draaiding op mijn scherm stil staat dan kon ik zien dat hij verder werkt
ik ga dan maar afwachten wat hij gaat doen :sleep:
 
op haast elke pc (laptop of desktop) zou er een ledje betreffende de harde schijf aanwezig moeten zijn echter is gebleken dat het voorkomt dat dit haast niet opvalt omdat het soms niet groter is dan een spelde kopje zoals dat hier eerder was ..dit gaatje dat nog kleiner was om een speldje in te steken heb ik hier op de desktop groter gemaakt ..
indien het om een desktop gaat wat je trouwens nergens vermeld dan zal hoogstwaarschijnlijk het ledje betreffende de harde schijf in de buurt van je opstarttoets bevinden ..
 
Mijn netbookje heeft 1 ledje en dat knippert als hij bezig is, is oranje als mijn batterij aan het opladen is, is wit als hij opgeladen is. Dus 1 LEDje om mijn verschillende zaken duidelijk te maken. Maar inderdaad hier ook heel erg klein. Maar gelukkig wel duidelijk zichtbaar, het is een vrij fel LEDje.
 
je heb dus al de 1903 draaiende dan betreft het waarschijnlijk om een Cumulatieve update te gaan ..dan zou je je systeem in het uiterste geval wel gedwongen mogen herstarten en zal deze configuratie van deze update gewoon verder moeten gaan ..
 
gaat het om de update naar versie 1903 die je onderbroken heb dan mag je blij zijn indien je systeem zich hersteld en opstart ..
heb er hier al aan de deur gekregen waar dus het systeem weigerde op te starten ..bleek dus om de update te gaan naar versie 1903 die men verbrak omdat het te lang duurde !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan