Windows 10 Update 1903

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ber

Steunend lid
Vip Lid
Vandaag voor de derde maal geprobeerd ,maar mislukt nu was er foutcode 0x80070005 , en ik ga het niet opnieuw proberen , ik zal wel wachten tot alles opgelost is .
 
die foutcode 0x80070005 kan zo wat alles omvatten indien men er naar zoekt ..
dat je de foutcode 0x80070005 te zien krijgt kan dus ook te maken hebben dat de "download " niet volledig of correct binnen gekomen is wat wel eens kan voorkomen indien men draadloos verbonden is..
je geeft vervolgens aan dat je het zo laat en niet opnieuw wilt gaan proberen ( wat je goed recht is )..
 
die foutcode 0x80070005 kan zo wat alles omvatten indien men er naar zoekt ..
dat je de foutcode 0x80070005 te zien krijgt kan dus ook te maken hebben dat de "download " niet volledig of correct binnen gekomen is wat wel eens kan voorkomen indien men draadloos verbonden is..
je geeft vervolgens aan dat je het zo laat en niet opnieuw wilt gaan proberen ( wat je goed recht is )..
Hier duurt het meer dan 4 uur , daar heb ik eventjes geen zin meer in , misschien na een paar weken .
 
je dient géén licentie in te geven ..ik herhaal "je dient géén licentie in te geven " aangezien je eerdere Windows 10 digitaal geactiveerd werd ..
had je nooit eerder een Windows 10 dan kun je tevens een verse installatie doen vermits je een legale licentie gebruikt van een Windows 7 , 8 of de 8.1
 
had je eerder al een Windows 10 er op staan dien je het ingeven van een licentie nummer over te slaan … en klik je op skip
240337


word de de licentiecode van de Windows 7 niet aanvaard dan installeer je waarschijnlijk de Windows 10 pro versie inplaats van de Windows 10 home !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan