Status
Niet open voor verdere reacties.
En om een lang verhaal kort te maken, het was mij nog nooit overkomen dat door een voeding met onvoldoende capaciteit of om wat voor reden dan ook een BIOS opstart vertraagd werd.
Het installeren van een besturing uiteindelijk wel in gang werd gezet, maar dan wel met een enorme vertraging en telkens ergens halverwege op verschillende percentages afgekapt werd met een ondefinieerbare foutmelding.

Natuurlijk ken ik de gevolgen wel van een voeding die slecht werkt of defect is, maar dit was mij onbekend.

"Vrougah" ook wel eens meegemaakt, te veel schijven aan 1 draadje, paar omgezet naar een andere streng en geen centje pijn meer, die litze zal 24 zijn geweest, vrij dun dus.
 
"Vrougah" ook wel eens meegemaakt, te veel schijven aan 1 draadje, paar omgezet naar een andere streng en geen centje pijn meer, die litze zal 24 zijn geweest, vrij dun dus.

Dat klinkt "Haags" (y)

Wat ik me dus afvraag of alle 12 Volt lijnen bij elkaar zitten of dat alles een apart circuit is als je zo'n stikker lees dat op een voeding kan staan. ( heb ik even van internet geplukt )
V1 t/m V4 kan een totaal vermogen leveren van 47 Ampere of 564 Watt
V1 en V2 max 30Ampere , de andere twee zijn niet benoemd
Dat betekend in mijn ogen dan bijvoorbeeld V1 30 ampere en dan V2 nog maar max 17 ampere


Computervoeding specs.png


Ook kom je Multirail voedingen tegen die wel degelijk uit meerdere voedingslijnen bestaan. ( eigenlijk nooit op gelet, ik verdeel het normaal gesproken altijd zo goed mogelijk )
 
Alleen door ze open te slopen zie je of ze meerdere 12v rails hebben, bij een paar goede merken zie je ze dan, ze beweren het vaak en staat op de sticker maar binnenin hangt alles aan elkaar.
Zelf bij modulaire kun je worden misleid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan