Status
Niet open voor verdere reacties.
gebruik immers wel de Malwarebytes premium en als deze zijn werk goed doe dan komt er hier ook geen Ransomware binnen ... of denk ik nu verkeerd !

Dit was dan ook hetgeen ik dacht. Ik heb dan ook nog altijd mijn AVG.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ber
jij gebruikt toch ook de Malwarebytes premium dacht ik ...en daar bovenop dus de AVG ( free ) of de betalende ... tevens staat de Windows Defender hier ook aan ..bij u Mik werd de Defender uitgezet indien je dus de AVG internet security gebruikt ..
 
jij gebruikt toch ook de Malwarebytes premium dacht ik ...en daar bovenop dus de AVG ( free ) of de betalende ... tevens staat de Windows Defender hier ook aan ..bij u Mik werd de Defender uitgezet indien je dus de AVG internet security gebruikt ..

Defender staat bij mij ook aan. en de AVG is de Free versie.
 
dan heb je in feite overkill en indien deze 3 gelijktijdig zouden gaan scannen zou je pc zeker vast kunnen lopen .. de AVG free zou je weg kunnen laten .. we zijn hier nu wel aan het afdwalen .
 
heb al eens vlug doorbladerd en weeral razend interessant. We leren altijd bij, programma's , sites enz. dieselgate en het darknet (is er een verschil tussen de 2 ???)
 
Blij dat jullie het tof blijven vinden met de opeenvolgende TopTips.
Ik zal eens uit mijn sloffen moeten schieten om aan nummer 21 te beginnen.
Bedankt voor de herinnering!

WaWa
 
Laatst bewerkt:
WaWa;n229720 zei:
Blij dat jullie het tof blijven vinden met de opeenvolgende TopTips.
Ik zal eens uit mijn sloffen moeten schieten om aan nummer 21 te beginnen.
Bedankt voor de herinnering!

WaWa

22 bedoel je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan