Office Tijd en dagen worden niet meer aangeduid in Outlook New

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Ik werd uigenodigd om de Outlook New te installeren. Tot nog toe verliep alles normaal maar na een update van Microsoft geeft de inbox geen dazgen meer aan en ook de uuraanduiding om aan te tonen wanneer een bericht binnenloopt is totaal fout. Zo wordt een bericht dat 'smiddags binnenloopt aangeduid als ontvangen om 2.20 u.
Eeen ander probleem is dazt de banner en de opdrachten in het Engels blijven staat, terwijl ik nochtans het Nederlandstalig pakket installeerde ??? Hoe kun je dat wijzigen ??? Ik werk met Office 2024, dus de laatste versie. Bedankt voor wie mij kan voorthelpen met goede raad of een oplossing.

ArtstudioG heeft gelijk : dat is de beste optie.
Outlook New en Outlook Classic (uit Office) hebben geen verband met mekaar, de NEW is gewoon een app in Windows voor wie geen Office geinstalleerd heeft, zoals voordien LiveMail, Hotmail .... etc ... MS verandert geregeld die namen.
Dus of je nu NL hebt in Office of niet, maakt geen verschil.
En die tijdsaanduiding komt waarschijnlijk door de instelling van een verkeerde tijdszone in die NEW.

Als je de luxe van Office hebt, waarom zou je dan gaan voor de krakkemikkige New app uit Windows ?
Gewoon negeren die handel.

De datum-notatie is uiteraard ieders vrije keuze ... hoeft niet op de Amerikaanse manier te zijn zoals hierboven.
In de lijst staat hoogstwaarschijnlijk ook de europese weergave : 01.09.2025 of 01/09/2025 of alleszins dd.mm.yyyy

Ik begrijp het allemaal niet goed.
Je hebt office 2024,dit is om en bij gelijk aan office 365, je hebt alleen geen Acces.(dit doet bij deze vraag ook niet ter zake)
Maar je hebt wel toegang tot de office Outlook, waarom zou je dan de (zoals Philip al aangaf) deze (outlook new) rommel gaan gebruiken?
Het plaatje van Patrick.S kan ik niet checken, ik heb nu eenmaal geen outlook new, wat ik wel weet in het plaatje van Patrick.S staat de datumnotatie verkeerd.
Stel je Email adressen in bij je office 2024 bij office outlook en vergeet outlook new. of classic want outlook classic heeft ook nooit een deel van Office geweest, het was gewoon de voorganger van Outlook new in Windows.
Een kleine toelichting:
Je hebt outlook.com (webversie) (rommel)
Je hebt outlook classic (Windows versie) (rommel)
Je hebt outlook new (windows versie) (rommel)
Maar iemand met een office 2014 zoals jij kan de juiste office outlook gebruiken.

Aan TS: ik zou die laatste post #7 gewoon negeren want de inhoud slaat werkelijk nergens op.
Misschien is het ook geen slecht idee om echt alles van office volledig te verwijderen alsook de Outlook new app. Zo kan je met een schoon opnieuw starten met een cleane Office inclusief Outlook classic.

Laatst bewerkt:
ja ok, die datum staan op Amerikaanse . dat kan je daar ook aanpassen .maar ik wou enkel aangeven waar het kon verandere worden .
Pagadder van zover ik weet heeft office altijd al een outlook gehad ( sins office 2000), en wat voor u (rommel) is,is dat niet voor een andere. laat de mensen zelf hun keuze maken .Met vriendelijke Groeten

Laatst bewerkt:
Iedereen mag zijn eigen keuze maken, maar als je de reeks vragen en klachten leest betreffende Outlook new dan zou ik zeker die keuze niet aanraden.
Wat de Datum -tijdinstellingen betreft bedoel ik het volgende , TS geeft aan
Zo wordt een bericht dat 'smiddags binnenloopt aangeduid als ontvangen om 2.20 u.
Dat zou 14.20 moeten zijn, daarom de conclusie.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan