Tablet ASUS Transformer TF303K - programma's nazien en installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou de tablet gewoon binnen brengen. Ze moeten er maar naar kijken. Batterij kan stuk zijn, lader kan stuk zij. En zoals aangegeven Carrefour heeft geen eigen hersteldienst. Die mensen moeten die ook opsturen voor herstelling.
 
Besten,

Mijn tablet heb ik aangekocht op 8 november 2014.

Maandagmorgen had mijn tablet maar een capaciteit meer van 9 %.
Ik heb hem dan aan de oplader gelegd, dag en nacht ononderbroken - en gisterenavond vertoonde hij 100 %.
Deze morgen ook nog 100 % .

Beste Qtex,

Ook ik heb zulk een voorval gehad met mijn HP iPaq 214.
Dit is een toestel dat ik voornamelijk gebruik voor al mijn contacten met alle diverse inhouden.
Maar in december 2018 wilde ik hem opladen en constateerde dat hij AFliep i.p.v. OPlaadde zodat hij na een tijd op NUL stond.
En er was niets meer aan te doen : hij bleef op nul - opladen of niet.
Datum van aankoop : 9 december 2010.
En ik werkte er ALLE dagen mee.
Conclusie : zal de batterij zijn die de geest heeft gegeven en men kan geen enkel onderdeel meer krijgen van dit toestel.

In februari 2019 heb ik eens alle apparaten die in een "berging" lag en niet meer gebruikt werden nagezien om eventueel weg te doen.
Mijn iPaq heb ik dan nog maar eens laten opladen gedurende enkele dagen en nachten, men weet maar nooit ???
En.................. hij werkt terug zonder moeilijkheden.

Ik maakte wel maandelijks een BackUP van mijn HP iPaq Contacten.
Ik zal nu deze overbrengen naar mijn tablet, zo speel ik op 2 paarden.

Dus beste mensen,
Ik heb voor die 2 toestellen een beetje gepanikeerd, maar dat was nergens voor nodig : eens zeeeeeer lang laten opladen kan volstaan om een volledige werking terug te bekomen.
Tot nu toe..............

Flamingo :Merci:
 
Dit is iets wat je eens kan overwegen, die techniek heb ik ook nog gehoord. Of het daadwerkelijk een blijvend resultaat heeft zal de tijd uitwijzen. Ik hoop voor u van wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan