Syncios iOS & Android Manager [Deleted]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Tuts heeft een nieuwe software toegevoegd:

Syncios iOS & Android Manager - Om bestanden met een PC van en naar de ipad, iPod of iPhone te kopiëren

Om bestanden met een PC van en naar de ipad, iPod of iPhone te kopiëren, is syncios het ideale programma Dat werkt veel handiger en sneller dan iTunes. Met iTunes kun je alleen synchroniseren, met Syncios kun je kopiëren net als met de verkenner.

Werkt ook voor Android apparaten.


Bekijk bijlage 240396

Lees meer over deze download...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Op een Android toestel heb je GEEN syncronisatie app nodig. Dat steekt in Android zelf. Maar merken gelijk Samsung en Huawei werken dan weer met een programma dat je op de pc moet installeren voor het werkt. Dit is gewoon klantenbinding en dat soort praktijken haat ik. Vandaar dat zulke merken die op zo een manier aan klantenbinding doen niet moet hebben en ook erg geneigd ben om die merken dan ook minder snel aan te bieden als ik om advies gevraagd word. Ben er dan ook van overtuigd dat ik bij een ander merk een even goed alternatief kan aanbieden en soms ook zelfs goedkoper als een Samsung of Huawei. Wiko is ook zo een merk die enorm veel bloatware op hun toestellen plaatst en nog tal van merken. Ik hou meer van kale Android versies en Android One toestellen. Dat bied wat Google eigenlijk zelf uitbrengt, je kan er evenveel mee als eentje met bloatware op, maar dan simpeler.
 
Dit item is verwijderd en is niet langer beschikbaar. De volgende reden is opgegeven:
Dit programma wordt niet meer ondersteund en is niet aangepast aan recente versies van OS. Er is géén nieuwere, gratis versie meer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan