Windows 10 Shazam

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
hoi,

worden mijn opgenomen nummers met shazam ergens opgeslagen, ik link die dan met spotify en sla die dan op op mijn gsm,
in spotify zou je ook normaal de cache kunnen cleanen maar bij mij staat die optie daar niet, zie foto

5cb8f232f0d73-spotify_cach.jpg
 
U nummers worden opgeslagen IN schazam zelf onder " mijn shazam", denk niet dat deze daarbuiten te gebruiken zijn zonder te delen. Ik denk als je ze wil gebruiken in je spotify dat jij ze daarin zal moeten gaan brengen door te delen of zo. Maar vanzelf zal dit waarschijnlijk niet gaan. Of ze zouden moeten gekoppeld moeten kunnen worden aan elkaar. Maar gezien ik spotify niet ken kan ik daar helaas niet op antwoorden. Ik gebruik shazam wel om een liedje dat ik leuk vind te weten wie en wat het is, om dan later te gaan beluisteren via mijn netbook met mijn koptelefoon als ik eens 5 minuten tijd heb. Dus alle functies van Shazam ken ik dus ook niet.
 
hoi cve, ik heb mij geregistreerd bij shazam en heb al mijn nummer die ik opgenomen heb teruggevonden,
ik heb spotify, als ik een liedje hoor gebruik ik shazam en dan kan je direct op een knop drukken als je spotify hebt en dat opent het in spotify en daar kan je het opslaan om off line te beluisteren onder weg
thanks, nu nog mijn probleem met instagram zien op te lossen heb gevraagd in het forum of er daar iemand sterk in is, we zullen zien
thanks

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan