Windows 7 Shazam voor windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor het herkennen van muziek wil ik het programma Shazam voor windows 7 downloaden. Ik kan echter geen site vinden van waar ik dit programma zonder problemen kan downloaden.
 
jij wilt dus een android app gebruiken in jouw Windows 7 ...
het programma " Shazam " zul je echter nooit als een uitvoerend bestand .exe kunnen ophalen aangezien dit een apk bestand is..
jij dient dus eerst een android emulator te installeren die dus overweg kan met deze apk bestand(en)..
*lees het volgende eens door https://softstribe.com/app/pc/download-install-com-shazam-android-windows-mac-os


** ik wil je effe herinneren dat de ondersteuning Windows 7 in januari 2020 stop gezet word …men kan nog steeds gratis upgraden naar de Windows 10
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: cve
heb hier juist op een virtuele Windows 10 de Bleustacks emulator geinstalleerd en vervolgens de shazam.apk file toegevoegd aan de afk.arena , vervolgens werd dan Shazam geinstalleerd ..doch kan er géén verbinding gemaakt worden bij google play .

240334


de bestanden die ik gebruikt heb plaats ik hier neer in bijlage ..wellicht dat de TS deze wel kan gebruiken en werkende krijgt op zijne Windows 7
 

Bijlagen

  • shazam.zip
    11.9 MB · Weergaven: 361
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan