Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
De muzikale duizendpoot heeft er een Lite versie bij.
Heb je een Smartphone die niet zo gek veel intern geheugen heeft, maar je wil wel kunnen weten welk liedje en groep/zanger/zangeres dit mega mooie nummer is in de winkel waar je aan het winkelen bent. Dan is dit de uitkomst.
Hij heet LITE, maar is volledig bruikbaar zoals de gewone versie, hij neemt enkel 1MB aan ruimte in op je apparaat.
Heb je zo een apparaat, of eentje met wel redelijk wat geheugen, maar wil dit geheugen voor andere doeleinden gaan gebruiken, kan je het hier gaan vinden.Shazam Lite - Discover Music - Android-apps op Google Play
Deze is speciaal ontwikkeld voor mensen met een budget Smartphone en werkt eigenlijk al goed met 2G netwerk. Dit laatste heb ik zelf niet getest omdat ik meestal op 4G zit en sporadisch op 3G terug val.
 
Als ik hem download krijg ik volgende melding:
Dit kan schade toebrengen aan je apparaat.
Weird?
Samsung Galaxy J3
 
bij windows 10 kan je hem downloaden uit de app store het is dan wel niet De lite versie maar hij doet het prima op PC
 
Bestaat er ook zoiets voor de pc?


Zou het niet weten hoor, maar je pc zal in ieder geval over een microfoon moeten beschikken om te kunnen luisteren naar de muziek he. Misschien wel. Maar PC software is niet mijn sterkste punt hoor.
 
Als ik hem download krijg ik volgende melding:
Dit kan schade toebrengen aan je apparaat.
Weird?
Samsung Galaxy J3

Hoe bedoel je? Die app is veilig hoor. De Lite heeft op mijn toestel gestaan en deed het prima, nu staat de gewone versie er alleen nog op en bij mijn vrouw ook de gewone versie, mijn zoon heeft ook de gewone versie staan, geen enkele geeft ooit problemen gekend ermee.

probeer anders deze link eens, is zonder taalinstelling.
Shazam Lite - Discover Music - Android-apps op Google Play
 
ik heb een gewoon klein microfoontje van 2.99 € aangesloten via 3.5 Jackplug op de pc

0110Knipsel.JPG
 
ik heb een gewoon klein microfoontje van 2.99 € aangesloten via 3.5 Jackplug op de pc

Bekijk bijlage 17616

Ik gebruik mijn netbookje eigenlijk alleen maar om te surfen op het net, mailen en al mijn opzoekwerk over Android. Alle reviews zijn ook gemaakt met de netbook, maar postings zijn vaak gewoon met mijn Android smartphone.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan