Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Opgelet, dit is enkel voor Android toestellen.
Seene is eigenlijk iets dat de IOS gebruikers al langer kennen. Maar sinds kort is het ook beschikbaar voor de android gebruikers.

Wat is Seene eigenlijk. Seene stelt je camera van je gsm in staat om 3D foto' te maken. Niet dat het altijd perfect lukt, maar het kan heel leuke plaatjes opleveren. Wat je met de app kunt maken? Leuke foto's met een diepte-effect. Dit effect zie je door je toestel te kantelen of met je vingers over het scherm te vegen. Op die manier is het ook mogelijk om achteraf de focus van een afbeelding aan te passen.
Als je Seene opstart zie je meteen tot wat het in staat is, want het toont meteen wat klanten ermee hebben gedaan.Seene ondersteunt ook google cardboard en dat vind je hier, https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.samples.apps.cardboarddemo
Je moet wel een android toestel hebben die minimaal op android 4.1 draait en 19MB vrije ruimte heeft.
Seen kan je hier vinden, https://play.google.com/store/apps/details?id=com.obviousengine.seene.android.core
Veel plezier ermee zou ik zeggen.
 
Laatst bewerkt:
ois is nog altijd beter hee, heb nu Android en wil zo snel mogelijk weer naar ios ( iphone)
 
ois is nog altijd beter hee, heb nu Android en wil zo snel mogelijk weer naar ios ( iphone)

Ik heb een iPhone 4S gehad en ik vond er totaal niets aan. Ik heb hem zo snel mogelijk weg gedaan om terug naar android te kunnen gaan en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
 
Ja is elke zijn mening, en gebruik.
Tuts, dat is zo maat, het is naar wat ik al ondervonden heb zo wie eerst een iPhone had vind dat iPhone het beste is en wie als eerste een android had vind dat android het beste is. Mijn vrouw heeft als eerste een windows Phone en wil ook niets anders meer. Ik zou dit dus nooit of te nimmer moeten hebben , dan nog liever een iPhone. Kan er wel goed mee werken , want een colega van mij kan er totaal geen weg mee en ik krijg die windows Phone om de haverklap in mijn handen geduwd om er vanallles mee te doen. Ik zou het dus nooit moeten hebben. Maar dat is dan ook terug heel persoonlijk net gelijk ik iPhone niet beter vind dat een android Phone en extreem overpriced.
 
Mijn vrouw heeft ook een windows 8 maar zelf zou ik dit niet willen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan