seekdroid

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Enkel vandaag in giveaway of the day. Seekdroid.
Ik raad deze app aan iedereen aan met een Android toestel. Deze app kost normaal 4,99€ en is vandaag gratis.
Dit is 1 van de beste apps als het aankomt op het vinden van je verloren of gestolen toestel. Dat is dan ook de reden waarom hij normaal zo duur is.
Beste leden, deze aanbieding is in giveaway of the day, dus is normaal gezien enkel vandaag 08/12/2018 te downloaden en te installeren. Wees er dus heel snel bij.
https://android.giveawayoftheday.com...one-2/?lang=nl
 
  • Leuk
Waarderingen: Ber
heb seekdroid gedownload
maar weet niet wat ik moet aanvinken ,er staan al dingens aangevinkt
heb een yourseekdroid.com login is dat dan in orde zo ?
 
mag ik nog eens iets vragen op het laatst vragen ze voor upgrade now is dat dan nog gratis?
 
raymon;n237266 zei:
heb seekdroid gedownload
maar weet niet wat ik moet aanvinken ,er staan al dingens aangevinkt
heb een yourseekdroid.com login is dat dan in orde zo ?

Standaard staan er inderdaad enkele dingen aangevinkt.

Bij seekdroid web settings kan je volgende dingen wijzigen.

eneble phone wipe" mag je inschakelen, dat wil zeggen, als je telefoon gestolen is dat je dan al je gegevens kan wissen. Dat kan handig zijn. Iemand anders heeft geen zaken met wat er op je toestel staat.
"eneble SD card wipe" mag je ook inschakelen, hiermee kan je dan vanaf je pc ook je SD kaart wissen als je toestel gestolen is. Indien er geen SD kaart aanwezig is in je toestel of er kan geen in gestopt worden hoef je uiteraard deze functie niet in te schakelen.

Bij Seekdroid SMS settings zou ik de instellingen laten staan zoals ze staan.

Het voorlaatste punt, Push messaging registration fix
daar klik je ook eens op.

helemaal onderaan staat er "device administrator:
Klik daar op om te registreren.

Nu staat alles zoals het hoort.
 
Daarna ga je naar https://seekdroid.com/
Op deze site zie je links boven "login", klik daarop en geef het mail adres en je wachtwoord op dat je opgegeven hebt met je GSM.
let wel, je moet wel eerst in je Smartphone toegang verlenen tot een aantal dingen zodat seekdroid je toestel kan vinden.
Dit gaat heel goed. Mijn toestel word gevonden in MIJN huis en niet in dit van de buren. Als dit via een traditionele GPS tracker gaat, kent deze mijn huis nog niet. GPS toestellen voor in de auto vinden mijn adres nog niet. Dus is dit een goede test om te zien of het wel goed werkt. En het werkt.
Om in stress momenten als je toestel gestolen is niet meer te weten hoe wie wat waar te weten. Sla dit op in je favorieten op je pc.
 
ik heb eigenlijk mijn straat maar niet het nummer zie wel mijn huis staan
 
raymon;n237273 zei:
ik heb eigenlijk mijn straat maar niet het nummer zie wel mijn huis staan

Nee huisnummer krijg je niet. Maar je krijgt wel exact te zien in welk huis je toestel aanwezig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan