Status
Niet open voor verdere reacties.
Q

Quiddammer

Gast
Mijn pc op het werk gaf een blauw scherm. Resultaat ... lange wachttijd op format van harde schijf en verlies van gegevens. Heb dus de HD mee naar huis genomen en ik vroeg me af of er software bestaat om het register van de HD via een dockingstation te repareren. iemand een idee? Bedankt voor uw reactie.
 
Heb me misschien verkeerd uitgedrukt maar de HD is nog niet geformatteerd. Juist daarom heb ik ze mee naar huis genomen want als ik moet wachten tot alles geformatteerd en opnieuw geïnstaleerd is ...
 
Dat opnieuw installeren gaat alleszins sneller dan zulke problemen proberen op te lossen (als dat al mogelijk is).
Gegevens kan je er wel afhalen via een docking station.

Is er op je werk geen IT dienst voor zulke herstellingen? Ik neem aan dat zoiets niet de taak van een werknemer mag zijn.
 
Op mijn werk is competentie ook niet in de zogezegde IT-dienst belangrijk. Laten we het daar maar op houden.-)5 Bedankt voor je reactie DDragon80
 
Of proberen opstarten in veilige modus en dan ergens "laast gekende juiste configuratie" (ofzoiets, al even geleden) kiezen.
Dat kan al eens helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan