Windows 10 reCAPTGHA problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
bij het inloggen op de site van Airbnb krijg ik na het invullen van mijn gebruikersnaam en wachtwoord nog eens een melding "ik ben geen robot".
als ik daar dan een vinkje in zet dan krijg ik een foutmelding: fout: ongeldige API-parameter(s).
pagina herladen helpt niet. ik heb ook eens via taakbeheer alle services uitgeschakeld, ook geen resultaat.
ook in het register eens een aanpassing gedaan, maar sorry dat vind ik niet meer terug(het was iets met policies).
ook verschillende browsers geprobeerd, alsook de nieuwe edge, niets.
andere virusscanner geprobeerd, niets. extensies uitgeschakeld, niets.
bij enkele andere sites is dat captgha met foto's en dat lukt wel.
op mijn laptop, waar bijna dezelfde software en instellingen staan als op mijn pc is er geen enkel probleem.
alle updates zijn ook in orde.
ik heb ook Airbnb gecontacteerd, maar ik wacht nog op een oplossing.
een screenshot
error airbnbkopie.jpg


er is mij aangeraden een volledige nieuwe windows-installatie te doen, maar ik vind dat wat drastisch.
ik heb anders geen enkel probleem met die pc en is ook gescand geweest op malware en virussen met Avast.
wie kan mij helpen aub.
grtjs
Didi
 
Is met 99,9 % zekerheid GEEN probleem van je PC of Windows - afblijven !
Ruikt nogal naar een configuratiefout op het authenticatie-onderdeel van de Airbnb site als je mijn mening wil ...

De server krijgt uit de webpagina die je invult en waar je dus die captcha op uitvoert blijkbaar iets anders terug qua parameters dan hij verwacht. Ofwel in de dialoog van de captcha (uitvoer naar) ofwel in de login van de serverkant (ontvangen van) zit volgens mij een fout.
 
ja Philip, ik had ook zoiets van, "bij mij is alles in orde", maar je weet nooit hé tegenwoordig en ik weet graag waar het fout loopt, gezien op de laptop alles werkt en op de pc niet.
eens zien wat ze zeggen bij Airbnb. ik hou jullie zeker op de hoogte.
bedankt voor je reactie!
 
hallo, hier zijn we dan terug. airbnb heeft de recaptgha verwijderd van hun site. blijkbaar waren er, zoals u zei, problemen van hun kant.
ik heb voorlopig verder geen uitleg gekregen!
maar nu kan ik zonder problemen in loggen.
grtjs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan