Status
Niet open voor verdere reacties.
kent er iemand een prog om een update van mijn auto dat ik kan gebruiken met mac
heb een andere wagen gekocht bmw maar om de navigatie update te kunnen doen is er enkel een prog bij voor windows dus zit ik in de problemen en mac ondersteund dit prog niet
weet er iemand een prog dat ik kan gebruiken ?
grts dewoef
 
ik zie mijn update staan op de site enkel ik kan het niet downloaden met dat prog (bmw manager update) ik heb nog een oude pc staan die met vista werkt maar die werkt niet goed en geeft een error 404 op als ik de url ingeef
bij mij zou het met een usb stick zijn die je zelf moet gebruiken in auto
 
is het via de door mij geplaatste link op te halen nadat je de chassisnummer ingevoerd heb ...
indien zo wil ik je deze wel ophalen indien je me per pb de link door stuurt .. ik zal je het bestand dan bezorgen via dropbox en nadat je deze gedownload heb verwijder ik deze dan weer .
 
heb een klein bestand binnen maar weet niet wat ermee te doen
ik denk dat het voor mijn iPhone te koppelen is met de auto en zo de navigatie update binnen te halen
het is allemaal nieuw voor mij dus maar zoeken en nog veel zoeken
al bedankt voor de moeite
dewoef
 
heb je het binnen gehaald via de link die ik eerder heb geplaatst waar je dus je chassisnummer diende in te geven ... indien zo staat daar duidelijk vermeld hoe je deze moet installeren .
 
ik kan met mijn oude laptop werken omdat ik firefox heb geinstl. en nu kan ik alles binnenhalen
het was een hele operatie om een klein prog te kunnen gebruiken wat ik niet begrijp dat zo een groot bedrijf (BMW) geen program ma maakt voor windows en mac we zitten wel in 2017
en een mac is toch niet speciaal
bedankt voor jullie hulp
tot wederhoren dewoef
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan