Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou kunnen dat er een Macro in het pps bestand aanwezig is waardoor het vertrouwenscentrum begint tegen te stribbelen.
Kan ook zijn dat er VBA gebruikt wordt in het PowerPoint bestand.

Pas dit dan eens aan in het vertrouwenscentrum van PowerPoint. Ik zou wel voorzichtig zijn met deze aanpassingen omdat je dan alle beveiliging weghaalt en de kans op een besmetting via een pps aanzienlijk groot maakt.
 
Power point

Zou kunnen dat er een Macro in het pps bestand aanwezig is waardoor het vertrouwenscentrum begint tegen te stribbelen.
Kan ook zijn dat er VBA gebruikt wordt in het PowerPoint bestand.

Pas dit dan eens aan in het vertrouwenscentrum van PowerPoint. Ik zou wel voorzichtig zijn met deze aanpassingen omdat je dan alle beveiliging weghaalt en de kans op een besmetting via een pps aanzienlijk groot maakt.


Hallo,
Toch al bedankt voor je reactie, maar op een andere pc gaat deze wel open.
Wanneer ik ga naar eigenschappen klik ik op deblokkeren en gaat deze wel open. Bij een volgende power point moet ik weer hetzelfde doen.

Swatjen
 
De instellingen van het vertrouwenscentrum stel je in, in het programma en niet in het bestand. Op elke PC dus met Microsoft Office en in dit geval dus PowerPoint.
 
Plaats het PowerPoint bestand dan eens hier op het forum. Dan kan ik of iemand anders kijken of wij het wel kunnen openen.
Ik weet zo snel even niet of het plaatsen van een PowerPoint bestand toegestaan is op ons forum, pak het als dit niet lukt eerst in met een compressieprogramma zoals bijvoorbeeld WinRar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan