Windows 7 nummers en doodskoppen te zien op het scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
is daar nog iets aan te doen ? is mijne laptop niet maar van mijn kleinzoon (allee is wel 1meter 80 (lachen))
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is het mogelijk een printscreen te plaatsen !
vraagje heeft hij al eens zijn systeem buiten Windows om gescant met bijvoorbeeld de Kaspersky Resue Disk 18
men kan deze iso gebruiken om een cd of een opstartbare usb stick aan te maken ..
vervolgens dient men in de bios in te stellen hier van op te willen starten ..
start vervolgens het systeem op vanaf deze rescue media ...
zorg er nu eerst voor dat deze data base bijgewerkt word voor dat men het systeem gaat scannen ...

*best dat men tevens een bedraad internet verbinding gebruikt als men deze Rescue disk gebruikt …
gebruikt men een draadloze verbinding dan dient men deze nog te configureren … een bedraade verbinding word aanstonds herkent en waargenomen !
 
blijft zelfde of het Windows 7 is maar weet dat Windows 7 effectief stop gezet word 14/01/2020
dus word het stil aan tijd om over te gaan naar een hogere versie (ik beveel de Windows 10 aan ) ..

**bij deze heb ik het topic verplaatst van het " praattutje " naar de juiste sub forum ...
 
ik heb er nog niets mee gedaan durf hem nog niet in de stroom steken ,
als ik die computer nu insteek kan er dan niets misgaan met de modem of zo of mijn internet
en ook zijn moeder leende de laptop aan iedereen uit (wat is er misschien allemaal mee gebeurd )
 
das niet verstandig van haar om deze zomaar aan iedereen uit te lenen …. ook al kent men elkaar ..dan nog ...wat er mee gebeurd is heb jij het raden naar …

ik vermoed dat het enkel maar een besmetting is ..
of je ga er zelf mee aan de slag via de opstartbare rescue cd of usb stick of je brengt deze elders binnen ..
of je zet er direct een verse installatie op (Windows 7 of Windows 10 *via de licentie W7) **ja ook upgraden is nog steeds mogelijk...


**volgens ik denk is de laatste gebruiker ergens geweest of heeft hij/zij ergens op geklikt (en of gedownload ) waarmee deze laptop dus overgenomen werd..
het overnemen moet je nu niet letterlijk nemen dit kan best zijn dat het gewoon tot het uitschakelen van systeem bestanden is gebleven waardoor jij dus enkel dat beeldscherm te zien krijgt .
daarom dat ik u de Karpersky Rescue Disk aanbracht om daarvan op te starten ...
 
probeer system herstel het herstelpunt dat laptop nog perfect werkte.Daarna kijk je of extenties niet veranderd zijn.
Is dit het geval veranderd ge ze terug zoals ze waren voordien (eigenschappen naam wijzigen )daarna moet alles
weer normaal werken.Dat alles zonder internetverbinding .Succes
 
format77 als de TS systeemherstel dient toe te passen dan dient hij zo wie zo al op te starten vanaf de opstart cd of usb stick Windows 10 om na het ingeven van de taal/landinstelling de repair opties te gebruiken ....het is op dit moment zo dat het systeem niet door start naar Windows maar dus een zwart scherm laat zien met doodshoofden en een wirwar van cijfers .
 
Ja dan ben ik akkoord; hij kan zijn laptop niet meer opstarten in veilige modus
Dan moet hij zo wie sowieso een herstel via stick of herstelschijf opstarten.
Bizar maar er zit niets anders op;wie er laatst mee gespeeld heeft die moet weten wat er gebeurd is niet pluis was......
 
ik ben ziek geweest

heb er nu eens naar gekeken daar is niks mee met de computer er staat eigenlijk niet veel op
ik heb wel norton securety ge installeert en gescand is 30 dagen (abonement status)

maar avira stond er ook op dus er staan nu 2 virusscanners op
weet nu niet welk virusscanner ik moet verwijderen


norton securety is maar voor 30 dagen
 
fijn dat je beter bent ….

wat bedoel je nu met "er is niks mis mee "
bedoel je nu dat het mogelijk is om gewoon door te starten naar Windows zonder het eerder vermelde zwart scherm te zien met de doodshoofden en de wirwar van cijfers ..

aangezien de Norton maar voor 30 dagen is zou ik eerder Avira behouden maar wie ben ik ...
 
is het gemakkelijk om die Norton er terug af te doen ?
hij start gewoon op ,niets mis mee er staat niet veel op de pc

waar dat doodskopen en codes vandaan komen is mij ook een raadsel
ik heb geen beesten gezien

is het nog mogelijk die windows 7 naar windows 10 upgraden (gratis )
 
om norton te verwijderen dien je het Norton verwijder tool te gebruiken ..
* ja het is nog steeds mogelijk te upgraden naar de Windows 10 ..om de huidige Windows 7 te upgraden naar de Windows 10 gebruik je de MediaCreation Tool 1809.exe
je start deze op vanaf je buraeublad en je neemt de optie "upgrade this pc now"
Ashampoo_Snap_zaterdag 19 januari 2019_13h58m18s_001_.png
laat alles op zijn beloop en blijf er bij om de gegevensaan te vullen ...sluit je laptop aan de adapter aan en gebruik bedraad internet ...

maar waarom upgraden als je ook voor een verse installatie kunt gaan ..
 
Nu begrijp ik er niets meer van.Alles terug normaal maar twee antivirus programma's Avira gratis versie (pro) en Norton (30 dagen) ga je moeten verwijderen in Veilige modus en sowieso zullen in Register bestanden
achter blijven. Gratis upgraden zal niet meer lukken ( niet meer geactiveerd kunnen worden) Kijk daarvoor eens op site Microsoft of neemt contact op.
Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan