Windows 10 Nieuwe ssd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ber

Steunend lid
Vip Lid
Ik zou een ssd schijf in mijne pc willen steken , maar kan ik dan daar een verse win 10 opzetten of moet ik clonen ?
 
je kan daar een verse Windows10 op installeren ..je dient zelfs géén licentie in te geven aangezien er al een Windows 10 aanwezig was en je systeem digitaal geactiveerd is ..
de SSD hoeft niet geformateerd te worden dit doet het installatie proces voor u ( de meesten gaan hier de fout in door eerst deze te formateren ) !
haal het media creation tool 1903.exe op en maak je een usb stick aan ..
geef in het bios aan om op te starten vanaf deze stick en voilà je bent vertrokken ..
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
ja je kan deze daarna gebruiken voor back-ups enz … maar koppel deze nu eerst los zodat ook de opstart sector weggeschreven word naar deze SSD en niet naar de HDD
 
Volgende week ga ik een verse win 10 installatie doen op mijn nieuwe ssd schijf , maar ik weet hier niet wat ik moet selekteren om van usb op te starten
 
Wat moet ik hier selecteren om vanaf usb op te starten ?


240451
 
wat gebeurt er indien je deze F9 gebruikt … denk dat je dan verschillende bootopties kunt selecteren en indien je opstartbare usb stick aangesloten is dan word deze daar wellicht ook vermeld .
 
wat gebeurt er indien je deze F9 gebruikt … denk dat je dan verschillende bootopties kunt selecteren en indien je opstartbare usb stick aangesloten is dan word deze daar wellicht ook vermeld .
Dat ga ik volgende week proberen , mijn ssd schijf ligt nog bij bpost , ik was vrijdag niet op tijd terug en daar kan ik ze gaan halen vanaf 11 u maandag , ze zijn nog thans open om 9u30 .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan