Windows 10 Nieuwe Edge Browser

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaf vandaag werkt de nieuwe Microsoft Edge (Chromium) browser niet meer bij mij. Als ik op de icoon klik verschijnt direct in de google titel www.home-be.com en schakelt gewoon over, na 2 sec op de gewone Google. Dus de nieuwe Microsoft Edge komt niet meer te voorschijn. Al 2 a 3 keer verwijderd, PC opnieuw opgestart en opnieuw geïnstalleerd ALTIJD opnieuw hetzelfde. En klik ik op het nieuwe icoontje van Mircosoft Edge www.home-be.com verschijnt en gewoon Google verschijnt.
Raar maar waar, al gekeken op internet en ze spreken van KB4517389 maar die kan ik niet verwijderen , is niet geinstalleerd
 
jij heb wellicht dan ook "google " ingesteld als de te op starten pagina..
klik eens op de 3 horizontale puntjes en kies vervolgens instellingen ..
in het daarop verschenen pagina klik je in het linker menu op "opstarten ".. hier opent ook deze met google ..

Ashampoo_Snap_dinsdag 19 mei 2020_17h18m13s_002_.jpg
 
tevens de KB4517389 welke jij vernoemt gaf je versie 1903 Build 18362.418 in veronderstelling dat jij je systeem up2date houd zou je nu eerder versie 1909 build 18363.836 moeten hebben .
 
Trouwens nog dit: ik heb de laatste update 1909, heb ook de browser ingesteld op Microsoft Edge
EN...……… het belangrijkste is, als ik op deze Edge browser klik opent dus de browser zoals al beschreven met de Google invullijn, klik ik dan bovenaan om een extra blad in mijn browser te hebben (dus op +) dan opent deze met de voordien al ingestelde Microsoft Edge browser
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan