Nederland wint 64ste Eurovisiesongfestival

Status
Niet open voor verdere reacties.
zingt hij nu in het Nederlands.. versta er niks van..
*maar even goed een dikke proficiat..
*heb dit eigenlijk nooit echt gevolgt .
 
In België moeten ze altijd super hard kijken naar wat ze zullen aan hebben, die Nederlander heeft gewone kleren aan, maar wint wel. Dus stomme belgen, of ge stopt met die poppekast of ge zorgt dat je met een goed nummer voor de dag komt. Want wees nu eens eerlijk. Wie van ons had er al van die van België gehoord voordien? Ik in ieder geval niet. Maar hij moest wel in een ja kweet niet wat voor apepakje voor de dag komen tijdens de preselectie.
Dikke proficiat aan Nederland. Onze noorderburen hebben het voor elkaar gekregen.
 
Ja na 44 jaar Nederland weer eens winnaar.
Het is een mooi nummer met een eenvoud aan show.
Het hoeft dus niet over de top om winnaar te kunnen worden.

Wat mij altijd wel opvalt met het Eurosongfestival is in mijn ogen een soort vervalste punten dat gegeven word, kan ook vriendjespolitiek zijn.
Oostblok landen geven elkaar vaak de hoogste punten en Nederland en Israël geven elkaar meestal de hoogste punten. Ik heb Turkije nooit de hoogste punten aan Griekenland zien geven en andersom ook niet. Deze landen leggen elkaar niet zo.

Het gaat dus niet alleen om de song en de show en dat is dus iets waar ik mij aan stoor.
 
Het is vooral vriendjespolitiek en kunnen zingen is niet het belangrijkste, niet zo mijn ding.
Toch proficiat aan Nederland.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan