G
Gastje1
Gast
Hallo Pctutters,
Ik heb een tweede kaart gaan halen die je kan opladen van Mobistar is gemakkelijker want mijn vriendin is bij Mobistar en het kwam mij bij Proximus veel te duur uit. Ik ga dus bij mobistar en ga achter die kaart ze geven mij daarbij een optie "elke dag 3 uur gratis bellen naar een mobistargebruiker" ik zo ja dat zou heel gemakkelijk zijn. Maar tot vandaag nog altijd die optie niet geactiveerd!!
Dit stuur ik als email naar hen :
Geachte verantwoordelijke Mobistar,
Gisteren ben ik overschakeld naar Mobistar en kom namelijk van de concurent Proximus. Maar ben niet helemaal te vreden over de mannier waarop jullie mensen proberen aan te moedigen. Ik heb namelijk een harlaadbare kaart genomen van Tempo Music met de optie ELKE DAG EEN UUR GRATIS BELLEN. Ze hadden mij verteld dat dit zou ingaan door te laten activeren en vanaf de volgende herlaadbeurt zou dit inorde moeten zijn. Het zit dus zo ik heb dus al TWEE maal mijn kaart opnieuw herladen telkens van 15 € en ik heb niets. Ik ben dus helemaal niet tevreden, en het gaat dus helemaal van mijn kaart als ik bel NAAR EEN MOBISTARGEBRUIKER met als gevolg terug geen belkrediet meer. Ik vraag dan ook ofdit zo spoedig mogelijk terug kan opgelost geraken en dat ik recht heb op mijn 3 uur gratis bellen zo niet stap ik terug over naar de concurent Proximus daar waren hun voorwaarden minder maar ze gaven de voorwaarden dergelijk wel.
Met nog hele vriendelijke groeten,
(mijn naam)
Ik wacht nu nog op een antwoord van hen en hopelijk zal het eindelijk inorde zijn anders ga ik nog eens gaan dreigen dat ik bij de consumenten progamma's en consumenten bladen ga stappe
ze zullen dan wel rap anders piepen. Wou dit net zeggen misschien hebben er nog dat probleem of wouden ook overschakelen naar dat soort optie.
Nog een hele goede avond toegewenst!
Yves
Ik heb een tweede kaart gaan halen die je kan opladen van Mobistar is gemakkelijker want mijn vriendin is bij Mobistar en het kwam mij bij Proximus veel te duur uit. Ik ga dus bij mobistar en ga achter die kaart ze geven mij daarbij een optie "elke dag 3 uur gratis bellen naar een mobistargebruiker" ik zo ja dat zou heel gemakkelijk zijn. Maar tot vandaag nog altijd die optie niet geactiveerd!!
Dit stuur ik als email naar hen :
Geachte verantwoordelijke Mobistar,
Gisteren ben ik overschakeld naar Mobistar en kom namelijk van de concurent Proximus. Maar ben niet helemaal te vreden over de mannier waarop jullie mensen proberen aan te moedigen. Ik heb namelijk een harlaadbare kaart genomen van Tempo Music met de optie ELKE DAG EEN UUR GRATIS BELLEN. Ze hadden mij verteld dat dit zou ingaan door te laten activeren en vanaf de volgende herlaadbeurt zou dit inorde moeten zijn. Het zit dus zo ik heb dus al TWEE maal mijn kaart opnieuw herladen telkens van 15 € en ik heb niets. Ik ben dus helemaal niet tevreden, en het gaat dus helemaal van mijn kaart als ik bel NAAR EEN MOBISTARGEBRUIKER met als gevolg terug geen belkrediet meer. Ik vraag dan ook ofdit zo spoedig mogelijk terug kan opgelost geraken en dat ik recht heb op mijn 3 uur gratis bellen zo niet stap ik terug over naar de concurent Proximus daar waren hun voorwaarden minder maar ze gaven de voorwaarden dergelijk wel.
Met nog hele vriendelijke groeten,
(mijn naam)
Ik wacht nu nog op een antwoord van hen en hopelijk zal het eindelijk inorde zijn anders ga ik nog eens gaan dreigen dat ik bij de consumenten progamma's en consumenten bladen ga stappe

Nog een hele goede avond toegewenst!

Yves
Laatst bewerkt door een moderator: