MMS toch bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een Nokia Classic 3310 . Internet ed heb ik uitgeschakeld . Mobile Viking prepayd gebruik ik nu. En daarstraks een MMS ontvangen.
Bij Base kan men een MMS online gaan bekijken en is 1 week beschikbaar.
Kent er iemand iets van?
 
Heb je wifi op die Nokia? Indien ja kan je online gaan via die weg en zo alsnog je mms bekijken, maar ik heb zelf mms over geslagen. Ik heb dit medium nooit gebruikt en het nut daarvan ook nooit begrepen. Ik heb van sms naar mail gegaan met een imode toestel in den tijd. Dat was de voorloper van BlackBerry en smartphone. Ik had daar al internet en dus ook mail op. Dit lang voor de smartphone zijn intrede deed.
 
Komt uit Spanje van Belg. 'Fout met multimediabericht. Onbekende netwerkfout', dus 't zal voor de prullenbak zijn.
En MMS is verleden tijd volgens Mobile Viking.
 
Dat is inderdaad iets wat maar een heel kort leven heeft gehad. Het heeft ook nooit echt doorgebroken ook. Ik zou het niet weten of ik MMS kan openen of niet. Heb dit nog nooit gebruikt ook niet toen het wel hier en daar gebruikt werd. Weet dus ook niet of Proximus die mijn provider is het nog ondersteund of niet.
 
https://www.base.be/nl/veelgestelde-...ms-viewer.html Hier kon ik de telefoonnummer ingeven en het bijgevoegde wachtwoord om de MMS te bezien.
Maar dit was een stukje .wav. Zeer kort was dat een klik. En die persoon belde me idd vandaag maar nam niet op , zoals een broekzakbeller .
Mijn broer heb ik mijn smartphone-nr medegedeeld indien hij nog foto's zou doorsturen. Whatsapp staat er bij mij op maar al mijn vrienden zijn te oud, ze kunnen hoogstens opnemen en bellen. Daar sta je dan met je smartphone.
Ps: en zojuist een oudere MMS aangekregen met een foto van broer. Is wel via Base maar is Mobile Viking zijn zendmast denk ik. (Stilaan komt de MMS op gang)
 
Laatst bewerkt:
Amai, dat MMS nog tot leven te brengen is. Bij mij was dat vroeger meteen hup weg, ik doe dat niet MMS. Nu ken ik niemand meer die dit nog gebruikt. Chapeau dat je er zoveel moeite insteekt voor een MMS te kunnen bekijken hoor. Ik zou dit al lang weg gedaan hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan