Hardware Micro usb naar usb 2.0 adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hier een muismat XXL met RGB liggen, die ik zou kunnen aansluiten op de pc. Maar die muismat is voorzien van een micro usb stekker. Ik zoek dus een adapter met ingang micro usb naar uitgang usb 2.0. Waar kan ik dit vinden ? Heb al zitten kijken bij Allekabels maar ik vind niet de juiste adapter, bestaat dit niet ja toch ?
 
Een USB kabel heeft geen in en uitgang. Je hebt een USB kabel nodig met Micro-USB en USB-A.
USB 2.0 is een protocol. USB-A, USB-C, Micro-USB,... zijn connector types.
 

enkel de kabel dus.

1697439644309.jpeg

een adapter: overal te koop Carrefour,Krefel,Fnac .......
 
Laatst bewerkt:
Yes, dat is het dank je. Blijkbaar moeilijk te vinden, niet bij bol.com of alle kabels. Weer een nieuwe online winkel ontdekt daardoor.
Bij een correcte vraag had je dit antwoord sneller gehad : wat je zocht was een adapter van een micro-USB naar een USB-A blijkt nu ... doordat je bleef verwijzen naar USB 2.0 (wat geen connector is, zoals hierboven al gezegd) was het raden en hopen dat we raak schieten.
 
Dank je lange pier daarom ook de vraag naar usb 2 en niet naar bv usb 3. Toch erg dat je direct op je kop krijgt als je niet de juiste benaming kent van een product, waarom dienen fora anders voor ? Als je de correcte vraag kent weet je waarschijnlijk ook al correcte antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan