Windows 10 mail niet helemaal zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
als ik in outlook mail een bericht open kan ik het niet helemaal in 1 keer lezen door die reclame rechts , ik moet dan schuiven van l naar r
kan ik dat ergens wegkrijgen of helemaal openen?
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    96.6 KB · Weergaven: 128
in veronderstelling dat je de outlook.com webmail dienst gebruikt dien je een adblocker te gebruiken ..zelf gebruik ik de adblock plus in al mijn browsers ook in Chrome
 
Het is niet echt een pop-up, maar een venster binnen die Outlook mailclient ...
Iemand hier op het forum die deze gebruikt ? Ik niet, kan er dus niets zinnigs over zeggen.

Dit soort advertenties in gratis aangeboden software is vaak enkel weg te krijgen door te betalen, maar ik weet niet hoe het zakenmodel van Outlook web service eruit ziet.

Wie kan @georguy helpen ?
 
Net even getest, en je kan de advertentie doen verdwijnen met uBlock adblocker maar... je krijgt de ruimte op je scherm niet terug. In de plaats komt een vak waarin Outlook je signaleert dat ze je adblocker hebben gedetecteerd en suggereren dat je ads weg kan krijgen als je betaald !

1584542884107.png


Ziet er dus uit dat je ofwel zult moeten betalen ofwel een andere mailclient gebruiken dan die web-Outlook !
 
wilt men geen advertenties en wilt men niet verplicht Microsoft Outlook gebruiken wat aanwezig is in eender welk Microsoft Office pakket dan dient men inderdaad een adblocker te gebruiken ..en ja je krijgt een Microsoft melding in de plaats om je toch maar over te halen ..
*indien je een 24 inch scherm gebruikt of kleiner dan verlies je gauw een deel van je scherm als georguy op het in het geel gekleurd menutje klikt kan dit menutje verscholen worden en word het leesscherm wat groter weergegeven ..een ander oplossing bestaat er niet tenzij men de Office aankoopt ..
Ashampoo_Snap_woensdag 18 maart 2020_15h56m26s_001_.jpg
 
wilt men geen advertenties en wilt men niet verplicht Microsoft Outlook gebruiken wat aanwezig is in eender welk Microsoft Office pakket dan dient men inderdaad een adblocker te gebruiken ..en ja je krijgt een Microsoft melding in de plaats om je toch maar over te halen ..
*indien je een 24 inch scherm gebruikt of kleiner dan verlies je gauw een deel van je scherm als georguy op het in het geel gekleurd menutje klikt kan dit menutje verscholen worden en word het leesscherm wat groter weergegeven ..een ander oplossing bestaat er niet tenzij men de Office aankoopt ..
Bekijk bijlage 246662
Dank u, doe ik eens
 
Net even getest, en je kan de advertentie doen verdwijnen met uBlock adblocker maar... je krijgt de ruimte op je scherm niet terug. In de plaats komt een vak waarin Outlook je signaleert dat ze je adblocker hebben gedetecteerd en suggereren dat je ads weg kan krijgen als je betaald !

Bekijk bijlage 246661

Ziet er dus uit dat je ofwel zult moeten betalen ofwel een andere mailclient gebruiken dan die web-Outlook !
Dank voor het antwoord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan