mail kom niet binnen

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
begrijp ik MIK,$

hoe komt het dat ik geen emails meer ontvang als er een post komt op mijn vraag?
 
begrijp ik MIK,$

hoe komt het dat ik geen emails meer ontvang als er een post komt op mijn vraag?

dan moet je eens in spam map gaan zien

pctuts komt ook dikwijls in mijn spam map terecht

hoe ik dat moet doen om niet meer in de spam terecht komt weet ik niet
 
begrijp ik MIK,$

hoe komt het dat ik geen emails meer ontvang als er een post komt op mijn vraag?

dan moet je eens in spam map gaan zien

pctuts komt ook dikwijls in mijn spam map terecht

hoe ik dat moet doen om niet meer in de spam terecht komt weet ik niet
 
begrijp ik MIK,$

hoe komt het dat ik geen emails meer ontvang als er een post komt op mijn vraag?
Check de voorkeuren eens van uw account.

240134
 
begrijp ik MIK,$

hoe komt het dat ik geen emails meer ontvang als er een post komt op mijn vraag?

dan moet je eens in spam map gaan zien

pctuts komt ook dikwijls in mijn spam map terecht

hoe ik dat moet doen om niet meer in de spam terecht komt weet ik niet
 
dan moet je eens in spam map gaan zien

pctuts komt ook dikwijls in mijn spam map terecht

hoe ik dat moet doen om niet meer in de spam terecht komt weet ik niet
In de spammap rechts op die mail klikken en markeren als geen spam.
Je zet best het emailadres van die mail die in de spam kwam in Uw contacten. Dan is dat emailadres een gekende account.
 
in mijn spam staat bijna nooit iets, kwamen altijd terecht in de inbox, sinds de nieuwe interface krijg ik niets meer
is wel vervelend want zo weet je niet als je antwoord krijgt
 
FF beter uitleggen op de mail markeren rechtsklikken in de lijst ongewenste email aanklikken en dan toevoegen aan lijst met veilige afzenders :)
 
Mijn mail geeft aan:

Wees voorzichtig met dit bericht
Gmail kan niet verifiëren dat dit bericht echt afkomstig is van pctuts.be@gmail.com. Klik niet op links, download geen bijlagen en beantwoord het bericht niet met persoonlijke informatie.
Spam rapporterenPhishing melden


Dus het is de mail client die dit veroorzaakt. Mogelijk klagen bij de leverancier.

P.S. PCTuts staat ook in mijn contacten.
 
Dat komt omdat de mails verstuurd worden van uit het forum, maar binnen kort heb ik daar de oplossing voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan