Windows 8 Letters ontbreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bomma camping

Steunend lid
Vip Lid
Wanneer ik mijn mails beantwoord of op Facebook een bericht intik ontbreken er regelmatig letters:whistle:. Dit gebeurt steeds wanneer ik vrij snel mijn tekst ingeef en de tweede letter van het eerste woord staat als laatste letter van mijn tekst. Moet telkens alles nalezen en verbeteren. Is wel veel tijdverlies wanneer het snel moet gaan?
 
Denk veeleer dat dit (sorry) met de leeftijd te maken heeft. Heb het zelf ook voor. (binnenkort 71) .
Het heeft te maken met het denken terwijl je schrijft. Soms staat ook de ene letter in de plaats van de andere. Of een klinker tekort. (enkele in plaats van dubbele)
 
Ik werk op een laptop. Kleinzoon heeft al mee gevolgd en zelf ook geprobeerd maar krijgt op mijn laptop met hetzelfde fenomeen te maken. Er zit maar een ding op en dat is mijn teksten wat trager ingeven. Als het aan mijn leeftijd ligt ben ik wel oud aan het worden voor mijn tijd:sneaky:. Ben deze maand pas 59 geworden en hoop dat ik er nog vele jaren kan bijdoen. Ach ja, zolang iedereen kan lezen wat ik bedoel zal het mijn tijd nog wel meegaan zeker. In ieder geval zijn jullie hartelijk bedankt voor de reacties:). Nog een prettige avond gewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan