knop van emoticon werkt niet meer voor in een berichtje te sturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
knop van emoticon werkt niet meer voor in een berichtje te sturen
denk dat met de update de knop van emoticon niet meer werkt (voor de update had ik wel emoticons )
als ik op het knopje druk van emoticon druk komt alleen een geluidje brr dat is al
 
welke mail programma gebruik je ..is dit de mail app van Windows10 deze emoij's hebben geen geluid .
 
had het bij android gezet
het is
gigaset gs270
had er eigenlijk sms moeten bij zetten ;)
 
sorry was me niet opgevallen dat dit bij android stond ….heb niet de gewoonte daar op te letten .. dit is dan weer meer voor de Cve
 
heb je je toestel al eens uitgeschakeld en terug ingeschakeld? Indien niet, begin daar eens mee. Kan zijn dat de update dan pas volledig rond geraakt.
 
Ok , u Smartphone draait Android 8 he.
Ik zou het cache wissen en de app eens sluiten. Dat kan geen kwaad. Er kan niets mis gaan als je doet wat ik je zeg.
Je gaat naar instellingen.
Dan ga je naar "apps en meldingen"
Dan klik je op je berichten app.
Nu komt de kat op de koord.
nu zie net onder je app icoontje "uitschakelen" en "nu stoppen"
Klik op "nu stoppen"
Dan klik je op "opslagruimte"
Dan heb je terug onder het icoontje twee knoppen " gegevens wissen" en cache wissen"
Daar mag je enkel op " cache wissen" klikken.
Daarna drukt u op het bolletje helemaal onderaan je scherm.
Probeer het dan nog eens.
Het is iets wat ik nog nooit heb meegemaakt en dit zijn de meest simpele oplossingen die ik nu eerst aanreik.
 
Volgens ik nu verder denk ligt dit niet aan u SMSbox maar waarschijnlijk aan u toetsenbord.
 
Gebruik je het standaard meegeleverde toetsenbord of een ander toetsenbord?
 
eerst berichten,dan maak ik contact
en dan chat starten
en dit allemaal met standaard toetsenbord
 
Wis eens je cache van je toetsenbord. Volgens mij kan het niet erg veel zijn. Ik werk met Swiftkey toetsenbord en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad dat ik geen emoticons kon zetten. Maar met het standaard G board mag dat normaal ook geen probleem geven.
 
cve;n237257 zei:
Wis eens je cache van je toetsenbord. Volgens mij kan het niet erg veel zijn. Ik werk met Swiftkey toetsenbord en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad dat ik geen emoticons kon zetten. Maar met het standaard G board mag dat normaal ook geen probleem geven.

toetsenbord is dat de sms -app ?

toetsenbord app zie ik nergens staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan