Status
Niet open voor verdere reacties.
Communietijd komt er hier terug aan ...De dochter wil een 'Iphone' ... laatste nieuwe vind ik echt wel te duur dus vraagje welk van deze 2 is eigenlijk nog de beste 5c of 5s ? Online kopen wel te betrouwen of toch maar in de winkel halen ?
 
Tsja wat is de beste. Waar ben je tevreden mee ?

Ik heb hier een 4S en die kan alles wat ik er mee wil doen dus waarom zou ik een nog betere willen.

Kopen in de winkel of via een Online Webshop maakt in principe niet zo veel uit. Check wel eerst de reputatie van zo'n Webshop. Via Google is dit meestal goed te vinden. Het voordeel is dat een Webshop van goedkoper is en bieden vaak ook eeen goede service. Het nadeel is dat hij als de Webshop niet bij u in de buurt zit het apparaat opgestuurd moet worden.
Maar ik moet bekennen dat ik ook vaak iets tweedehands koopt. Misschien kan dit een optie zijn. Veel mensen doen hun oude toestel weg om het nieuwste van het nieuwste te hebben. Voor een smartphone zou ik dan tweedehands kopen bij iemand bij mij in de buurt zodat ik deze zelf kan ophalen en eerst zien. Check ook of het dan niet om een gestolen apparaat gaat en kijk ook goed naar eventuele beschadigingen. Zet het apparaat aan en kijk of er geen iCloud instellingen aanwezig zijn van de vorige eigenaar.
Check ook of alles nog goed werkt. Vooral de Home knop wil nog wel eens defect zijn bij wat oudere apparaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan