Ik kan niet van mijn nieuwe printer scannen naar de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

aad.dekker

Gast
Ik kan niet van mijn nieuwe HP Photosmart wireless B109n niet scannen van af de printer naar de pc.Kopieren en documenten kan ik wel uitprinten.
Ik heb ontdelt diagnose programma dat scan/msi ontbreekt.
Met de vorige printer had ik het zelfde euvel vandaar dat ik een nieuwe printer hebt hekocht.Dus aan de printer kan het niet liggen.Ook mijn powerpoint van office 2007 deed het niet kreeg daar:MSSMBIZ.msi ontbreekt
heel toevallig kan ik wel met programma Paint scannen en dan doet de printer het wel.
Ik sla die dan op in mijn documenten en die kan ik ook wel uitprinten.
Ook zie ik niet van de printer niet een pictogram van HP solition Center.En dat is jammer daaraan kan ik zien hoeveel inkt er nog in de cartridge zit.Dus het zou fijn zijn als deze fouten opgelost konden worden.Graag Uw advies.Software heb ik al een keer verwijderd en onieuw geinstalleerd,dat heeft niet geholpen.
 
Ik heb drivers geinstalleerd en Hp solution center doet het nu en ik kan nu inkt zien ,hoevel er in de cartridge zit.
Scannen lukt nog niet via de printer en naar de pc.maar ik kan via een omweg met Paint kan ik dus scannen,daar maak ik nu niet zo druk over.
Vr groet aad dekker nog een goede zondag toegewenst
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan