Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet dat het er is en uiteraard heb ik dit ook allemaal wel eens geïnstalleerd. Mij gaat het er om dat een leverancier een product maakt dat aan mijn wensen voldoet, op misschien enkele kleine opmerkingen na.

Als ik een nieuwe rode auto wil kopen en die bestaat niet in het rood, koop ik geen groene auto en laat deze dan overspuiten naar rood. Waarom zou ik zoiets dan met een besturing waar ik voor betaald heb dan wel gaan doen.
 
het is een beetje een oeverloze discussie , enerzijds kan ik ergens Lana wel volgen , anderzijds kan Microsoft maar moeilijk voor ieder individu een aparte Windows versie maken naar zijn smaak...
als een automerk standaard geen wagen heeft in de rode kleur en je wilt die toch dan zal je flink moeten betalen.......
als ik voor mezelf spreek : ik heb Windows 10 zèker een tiental keer geïnstalleerd en er terug afgezwierd om uiteindelijk de knoop door te hakken en een beetje door te bijten , nu zou ik NIET meer terug willen gaan naar W8 of W7 , maar dat is MIJN eigen voorkeur ;)

wat mezelf betreft : discussie gesloten close
 
Zeker geen oeverloos gezever.

Vanaf het begin van Windows 10 of eigenlijk al daarvoor met de previews hiervan had ik veel kritiek op dat startmenu. En ik sta hierin dus niet alleen gezien de ontwikkelingen bij Microsoft om beetje bij beetje het Startmenu terug te laten komen zoals het zo ongeveer was in Windows 7 maar dan met verbeteringen.

Ik persoonlijk zal daar geen invloed op hebben, maar na alle wereldwijde kritiek op dat kut startmenu van Windows 8 , 8.1 en 10 zal men toch eens wakker moeten gaan worden in Redmond en niet stug blijven volhouden aan hun idealen die niet de mijne zijn.
 
Het nieuwe Windows 10 gaat dan toch eindelijk aan mijn wensen voldoen.

Ik geniet van deze woorden die al vanaf de allereerste previews Windows 8 mijn wens waren:

Daarnaast is het startmenu aangepast, deze aanpassingen werden eerder al getoond door Microsoft, maar zitten nu ook in deze build verwerkt. Het knopje om de pc af te sluiten is verplaatst in het stermenu naar links onder. De lijst met alle apps is nu linksboven aan te klikken. Het zijn subtiele cosmetische wijzigingen waarvan Microsoft van overtuigd is dat ze zorgen voor een betere ervaring.

Lees verder ................................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan