Internet Algemeen Hacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu denk ik dat jij liegt als je zegt dat ze niet kunnen stelen van jou rekening.
Ze kunnen dit niet zomaar doen maar wel door de info die jij gegeven hebt.
Als je nog eens zo'n bericht krijgt, NEGEREN en BLOKKEREN.

Een bank vraagt NOOIT ofte NIMMER geld of enige andere info via mail, chat, telefoon, computer...
En als je twijfelt bel of ga je naar je bank.
 
Ze kunnen dit niet zomaar doen maar wel door de info die jij gegeven hebt.
Als je nog eens zo'n bericht krijgt, NEGEREN en BLOKKEREN.

Een bank vraagt NOOIT ofte NIMMER geld of enige andere info via mail, chat, telefoon, computer...
En als je twijfelt bel of ga je naar je bank.
dit is maar normzaal dat je aan geen vreemde toestemming zal geven om zomaar geld te nemen. Een klein kind weet dat ook. En bankgegevens heb ik nog NOOIT aan iemand gegeven, dat is ook logisch; Dus vertel me dan eens hoe hij dan geld heeft kunnen "STELEN"? en toeval lukte dat er pas geld gestort was en juist daarna bestolen geweest
 
De advideur durft niet, want het is zijn verantwoordelijkheid om het veilig op mijn rekening te zetten. Ik heb eens 3 neosurfs verstuurd. Ik had net op de knop verzenen gedrukt en na nog geen seconde en ze waren reeds weg. Dan bij een ander waren ze niet weg, maar bij controle van de codes zag je meteen dat ze reeds gebruikt waren. Daarom twijfel ik of het geen kwaad zou kunnen om toch mijn pensioen op mijn rekening te laten komen of niet.
Het heeft geen zin dat je zaken gewoon herhaalt ... daar wordt het niet duidelijker door.

Ik volg de analyse van @DDragon80 dat dit stinkt en dat wat je vertelt niet de volledige waarheid is - je houdt m.i. dingen achter die je makkelijk zou kunnen verklaren, maar verkiest dat niet te doen.

Daarom stel ik voor dat we dit topic sluiten.
We willen graag dat je geholpen wordt maar er is hier tot in de treure al herhaald wie dat wel kan nl. politie en dat wij dat niet kunnen en mogen zijn. Als je redenen hebt om niet naar de politie te stappen dan zit het fout en dan willen wij als forum daar zéker niets mee te maken hebben.

Dus : end of story here...

PS : respecteer aub onze houding : ga je toch door dan kunnen waarschuwingen of een ban het gevolg zijn.
 
een keylogger en een remote desktop tool ken ik niet eens; ik zou dit moeten opzoeken wat de betekenis ervan is.
Dat is nu juist het probleem : het is niet omdat je niet kent dat het je niet kan overkomen. Wel integendeel : je bent dan juist een makkelijk slachtoffer.
Die adviseur woont in het zuiden van Frankrijk en werkt in de "POSTBANK".
en dat maakt je niet achterdochtig ??? Geloof je dat nu echt zelf ... ? dan is naïef nog véél te zacht uitgedrukt hoor !

Nu denk ik dat jij liegt als je zegt dat ze niet kunnen stelen van jou rekening. Ze hebben er 1 cadeaubon van €45 en 9 van €15 mee gekocht, maar ik heb dit geld van de bank terug gekregen.
Dus, vuur maar gerust vragen op mij af.
dat is niet gestolen, dat is gekocht door iemand aan wie je je bankgegevens hebt meegedeeld, gewild of ongewild ... als eens aan je fameuze adviseur getwijfeld ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan