gratis nummer telenet 0800

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Telenet heeft een gratis nummer: 0800 66 801

Dit is een nummer voor mensen die producten willen bestellen maar daar moet jij je niets van aantrekken. Je kan ook naar de 015 nummers bellen maar dit zal je aardig wat gekosten aangezien het altijd wachttijden zijn van 30-45 minuten. (als je geluk hebt ben je uw eerste)
 
je kan gelijk welk gratis nummer bellen van telenet. de 0800-nummers worden in de centrale gewoon opgesplitst per produkt om zo onder andere te routeren naar de advisors die de eventuele speciale kennis ervan hebben. het is voor tln ook belangrijk te weten hoeveel er voor wat gebeld wordt, maar uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer. je komt altijd bij de afdeling inbound sales ( waar ik dus voor werkte als coach ) terecht. op het kantoor waar ik zat kwamen er een 8-tal 0800 nummers binnen en dan een 6-tal 015 nummers.

kies dus maar, je krijgt altijd hetzelfde advies.
 
Ik doe het anders hoor, bel met herlaadkaart naar 0800 lijn waar op de herlaadkaart geen krediet meer staan zo kunnen ze mijn doorschakelen gelijk naar waar is toch gratis.
 
je kan je inderdaad altijd laten doorschakelen :p

dus bel gerust een 0800. als je de 015 belt kom je toch op dezelfde dienst terecht (lachen)
 
je kan je inderdaad altijd laten doorschakelen :p

dus bel gerust een 0800. als je de 015 belt kom je toch op dezelfde dienst terecht (lachen)

buiten het feit dat een 0800 gratis is tov 015:betalend. iedereen wil iets gratis!
 
heb vandaag een kleine 45 minuten aan de telefoon gehangen voor een probleem met 'movies on demand', blij dat ik het gedaan heb via de 0800. had eerder deze week een é-mail gestuurd, kreeg als antwoord bel ons op "015.......". 't is misschien opgelost, toch een vriendelijke mijnheer aan de andere kant van de telefoon. dit verdient een BGC-drie sterren! voor bediening.:applaus: (één ster per kwartier)
 
Laatst bewerkt:
Telenet heeft een gratis nummer: 0800 66 801 Dit is een nummer voor mensen die producten willen bestellen maar daar moet jij je niets van aantrekken. Je kan ook naar de 015 nummers bellen maar dit zal je aardig wat gekosten aangezien het altijd wachttijden zijn van 30-45 minuten. (als je geluk hebt ben je uw eerste)
Dat vind ik prima zulke info. Zo hoef ik me ook niet blauw te betalen om een fout van hen te melden of om als klant de bijkomende informatie te krijgen.
Dank je Tuts
 
Dat vind ik prima zulke info. Zo hoef ik me ook niet blauw te betalen om een fout van hen te melden of om als klant de bijkomende informatie te krijgen.
Dank je Tuts

Dat is graag gedaan, een tip is altijd veel centen waard ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan