Google Vind mijn apparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Googles "Vind mijn apparaat" is van een flinke update voorzien en is nu echt wel de moeite waard om u vertrouwde vriend deze app toe te vertrouwen.

De super handige "vind mijn apparaat app heeft een grondige upgrade ondergaan en is flink verbeterd. Hij krijgt ondermeer ondersteuning voor plattegronden, hierdoor kan je je gestolen of verloren Android toestel gemakkelijker terugvinden op bv openbare gebouwen. De app is nu ook veel nauwkeuriger geworden en toont dus niet alleen dat je toestel zich in een gebouw bevindt, maar ook waar precies.

Aan de functionalitei van de app is verder niet zo gek veel veranderd, omdat deze al super goed in elkaar stak. De app is ideaal als je je toestel kwijt bent kan je een geluidje op maximum volume laten afspelen zodat je je toestel makkelijker terugvindt. Ook kan je een routebeschrijving via Google Maps starten om naar je locatie van het verlorene apparaat te gaan. Ook handig is dat je in de app het accupercentage en verbonden wifi-netwerk van het toestel kan zien.

Om te voorkomen dat vreemden die met je Smartphone aan de haal gegaan zijn gegaan aan je gegeven kunnen kan je je apparaat van op afstand vergrendelen of zelfs wissen. Hierdoor ben je zeker dat die andere geen toegang heeft tot je data. Als je kiest voor wissen, gaat je toestel terug naar fabrieksinstellingen, al je apps, date en instellingen worden dus verwijderd. Dit is een heel ingrijpende optie, maar daardoor ben je ook zeker dat de dieven niet met je gegevens aan de haal kan gaan. Doe dit dus enkel als je heel zeker bent dat je toestel gestolen is.


Google vind mijn apparaat app kan je hieronder vinden.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.adm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan