Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Google Foto’s 2.2.0
Google foto’s is een van de meest handige apps om je foto’ mee te beheren op je Android toestel. Ze worden gratis opgeslagen in de cloud op de Servers van Google, zodat je meer plaats overhoud op je Smartphone. Alle foto’s zijn wel steeds te bezichtigen op je Smartphone. Ikzelf ben begonnen met Google Foto’s in 2013 en kan die foto’s van met een andere Smartphone genomen zonder dat ik iets heb moeten doen, enkel mij inloggen op mijn account en hopla alle foto’s zijn meteen zichtbaar, zonder dat ik meteen GB aan geheugen kwijt ben op mijn Smartphone.

Nu heeft google foto’s een nieuwe update uitgebracht naar foto’s 2.2.0
Ik vertel jullie wat er nieuw is en hoe je hem kan installeren. De update komt niet meteen vanzelf , dus heef ik je de APK file mee en die is volledig veilig, al moet je wel in je Smartphone gaan aanzetten dat je van andere bronnen wilt gaan downloaden dan playstore. Daar krijg je natuurlijk een waarschuwing voor dat je daarmee problemen kan krijgen, maar APKMirror waarvan ik jullie de link ga meegeven is een voor 100% veilige site en mag je dit gaan vertrouwen. Meer over de APK later.

Wat is er nu nieuw in Google foto’s 2.2.0?
Je kan bv een fotocollage maken van je kind, zodat dan alle foto’s van je kind dan in die ene folder te vinden zijn. Zo kan je ook gans je fotoalbum mooi overzichtelijk houden.
Nog een nieuweheid is als je een filmpje hebt gemaakt dat Google foto’s daar dan een gifje van maakt dat je dan kan doorsturen naar vrienden of grootouders of zo. Zo krijgen ze een idee wat het ganse filmpje inhoud. Voor je heel veel MB’s gaat doorsturen bv kan je eerst dit gifje doorsturen om zo hun interesse indien wel of niet te wekken.

Automatisch kantelen van foto’s
Op je toestel kan het zijn dat de foto’s niet allemaal mooi recht staan. Met deze nieuwe versie kan je alle foto’s allemaal mooi recht zetten, dat je niet heel de tijd met je hoofd moet gaan draaien.

Hoe gaan we nu te werk om de nieuwe versie van google foto’s binnen te halen?
Eerst moet je eerst enkele zaken weten over je toestel voor je kan gaan beginnen. Dat weet ik van mijn toestel natuurlijk wel van buiten, maar ik kan het wel voorstellen dat niet iedereen dit vanbuiten weet. Dan kan je het best eerst even CPU-X binnenhalen en daar halen we dan enkele zaken uit dat we hier nodig hebben. CPU-X vind je hier.
Daar haal je enkele zaken uit. Je moet weten hoeveel PPI aangegeven als DPI je scherm is en welke ARM of als je een X86 systeem hebt. Zie hieronder waar je het vind en dan moet je in de lijst van 15 de juiste zoeken. Moeilijk is het niet, maar je moet er een klein minuutje je aandacht bij houden.
CPU-X1.jpg

CPU-X2.jpg

Dan ga je met je Smartphone naar deze link van APKMirror en daar zoek je dan tussen de lijst van 15 de juiste uit. Ben je niet zeker, mag je mij gerust hulp vragen. Daarbij heb ik natuurlijk wel het merk en type en jaartal voor nodig.
De nieuwe Google Foto’s 2.2.0 vind je hier.
Veel succes met het installeren van de nieuwe versie van Google foto’s 2.2.0.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan